Gå til innhold

PL: 14.11.10 Everton v Arsenal, Goodison Park

Xanman

Anbefalte innlegg

Korleis kan du sei "holder ikke nivået" om Squillaci? Han har jo vore vår beste midtstoppar denne sesongen, og hadde ein monsterkamp sist borte mot Wolves. Ikkje like god i dag, men på ingen måte dårleg heller.

Når vi møter bedre lag holder han ikke nivået. Var slurvete, klumsete og på etterskudd i hele dag. Han har ikke imponert meg særlig i den tiden han har fått. Kan vel "skylde" på at han trenger tilvenningstid. Vil ha Vermaelen tilbake ASAP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde ikke mine egne øyne når VGLive'n plinga Cahill-mål i det 89'ende minutt. Hadde vi latt denne glippe hadde det faen meg vært surt å svelge. Fantastisk å ta med tre poeng hjem fra Goodison. Nå er det bare å begynne å varme opp til Nord-London derby neste lørdag. Satan det blir bra. Den skal jeg hjem å se og, blir konge.

Lenke til kommentar

Ah, 3 deilige poeng og på en måte virker ikke NUFC-tapet så ille etter denne uka. Det har vært to vanskelige bortekamper på 3 dager, så well done til gutta for å komme ut av det med 6p. Nå gruer jeg meg til de kommende hjemmekampene. :p

En annen ting er at vi er utrolig heldige som har Cesc og Squillaci med mot Tottenham. Hva er det som skjer, disiplinen er jo helt all over the place. Dog var Squillaci bare på etterskudd og klønete, og jeg var veldig overrasket da Webb kom med det gule.

Lenke til kommentar

NLD ja, har en følelse at vi går på en jævlig smell der... Tidlig kamp er det også, regner med at promillen kommer til å overstige noe annet jeg har opplevd den dagen.

Gutta har vel fått en selvtillitsboost nå. Synes andreomgang i dag var ekstremt betryggende (før de siste 10 altså).

Det viktige neste helg blir å nøytralisere Bale. Klarer vi det skal vi greie en seier. Herjer han fritt kan det bli stygt.

Ah, 3 deilige poeng og på en måte virker ikke NUFC-tapet så ille etter denne uka. Det har vært to vanskelige bortekamper på 3 dager, så well done til gutta for å komme ut av det med 6p. Nå gruer jeg meg til de kommende hjemmekampene. :p

En annen ting er at vi er utrolig heldige som har Cesc og Squillaci med mot Tottenham. Hva er det som skjer, disiplinen er jo helt all over the place. Dog var Squillaci bare på etterskudd og klønete, og jeg var veldig overrasket da Webb kom med det gule.

"taklingen" til Cesc i dag er jo aldri rødt. Han prøver å blokkere en klarering og blir truffet selv av Distin.

Hvis du tenker på situasjonen mot Wolves så er vi heldige, ja =)

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NLD ja, har en følelse at vi går på en jævlig smell der... Tidlig kamp er det også, regner med at promillen kommer til å overstige noe annet jeg har opplevd den dagen.

Gutta har vel fått en selvtillitsboost nå. Synes andreomgang i dag var ekstremt betryggende (før de siste 10 altså).

Det viktige neste helg blir å nøytralisere Bale. Klarer vi det skal vi greie en seier. Herjer han fritt kan det bli stygt.

What the hell? Ikke noe "Vi taper 10-0 om vi spiller som vi har gjort de siste 10 åra"? :tease:

Lenke til kommentar

Squillaci sitt kunne like godt ha vært rødt ja. Men Fabregas sitt var ikke særlig stygt. Skjønner ikke at de peste så mye om det. Uansett, hvor latterlige er ikke tv2 studio? Når kampen er ferdig så bruker de de få minuttene de har til oppsummering til å regelrett slenge dritt om Arsenal, og påpeke hvor heldige de var som ikke måtte avslutte kampen med 9 mann. Ikke et ord om hvor god Fabianski var engang.

Digg seier! Nå sliter Chelsea også...kan bli en skikkelig deilig fotball-helg dette :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

TV2 studio er vel såvidt jeg har forstått lødd opp med Yids?

Uansett, latterlig ja. Forøvrig vil jeg ikke si det var en heldig seier. Det stemmer at Fabianski var god ja, men vi skapte mye mer enn Everton. Var vel alene med Howard 2-3 ganger minst? + vi blåste en del sjangser som vanlig.

Lenke til kommentar

Jeg sier at det kunne blitt rødt med en annen dommer.

Uuu, Facebook er og speider i denne tråden.

Nei, det kunne aldri blitt rødt. Da skulle nesten samtlige av spillerne på banen hatt rødt.

What the hell? Ikke noe "Vi taper 10-0 om vi spiller som vi har gjort de siste 10 åra"? :tease:

Selvsagt ikke. Det kunne jeg aldri sagt. Utelukker ikke at vi kan tape, men 10-0 er sinnsykt urealistisk.

Lenke til kommentar

Uansett, latterlig ja. Forøvrig vil jeg ikke si det var en heldig seier. Det stemmer at Fabianski var god ja, men vi skapte mye mer enn Everton. Var vel alene med Howard 2-3 ganger minst? + vi blåste en del sjangser som vanlig.

Måtte bytter over til engelsk stream under kampen. Kommentatoren til TV2 var jo komplett idiot. Må ha røyka sokkene sine før kamp eller noe. Bedre da med fornuftige engelske kommentatorer og litt dårligere bilde da.

Takk for at du jinxet det da, moron.

Jeg er ikke helt "down" med dette forumspråket, men var den tilsikta meg? :p

Ja, det var nok det. Han beskylder deg for å jinxe Chelsea - Sunderland kampen ved å si allerede nå at Chelsea taper poeng. Det som skjer nå er at Chelsea snur det.

Lenke til kommentar

Måtte bytter over til engelsk stream under kampen. Kommentatoren til TV2 var jo komplett idiot. Må ha røyka sokkene sine før kamp eller noe. Bedre da med fornuftige engelske kommentatorer og litt dårligere bilde da.

Takk for at du jinxet det da, moron.

Jeg er ikke helt "down" med dette forumspråket, men var den tilsikta meg? :p

Ja, det var nok det. Han beskylder deg for å jinxe Chelsea - Sunderland kampen ved å si allerede nå at Chelsea taper poeng. Det som skjer nå er at Chelsea snur det.

da jinxer jeg igjen...0-2! Dette går veien! Heia Sunderland :)

Lenke til kommentar

Nei, det kunne aldri blitt rødt. Da skulle nesten samtlige av spillerne på banen hatt rødt.

Selvsagt ikke. Det kunne jeg aldri sagt. Utelukker ikke at vi kan tape, men 10-0 er sinnsykt urealistisk.

Selvfølgelig er det urealistisk :p Det var jo bare for å sette det på spissen! :p

Lenke til kommentar

Du har selvfølgelig rett om at blokkeringen ikke fortjenter rødt, poenget mitt er jo bare rene spekulasjoner. I rest my case. Men han kunne fått rødt mot Wolves og dermed sonet 3 kamper. :p

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det urealistisk :p Det var jo bare for å sette det på spissen! :p

Jada, jeg var sarkastisk :tease:

Hadde vært helt fantastisk om Sunderland vant, men jeg frykter at Chelsea kommer tilbake. Uansett ser poengtap sannsynlig ut. Med tap er vi faktisk bare 2 poeng bak dem.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...