Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Nok en målfattig kamp fra vår side. Er vel 9 kamper siden Arshavin har puttet og Chamakh har brukt opp sin kvote denne måneden. Vi får håpe Nasri slår til og at Bendtner/RvP kommer inn og putter i andre omgang. Håpløst at Cesc fortsatt har klippekort. Ville flyttet Nasri ned og inn med Walcott på kanten. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Cesc er vår kaptein, og han er en av verdens aller ypperste i sin posisjon. Det sier seg selv at vi må la ham spille seg i form. Jeg har på følelsen at han kommer til å score i dag. 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Cesc er vår kaptein, og han er en av verdens aller ypperste i sin posisjon. Det sier seg selv at vi må la ham spille seg i form. Jeg har på følelsen at han kommer til å score i dag. Han kan spille seg i form enten ved å komme innpå i andre omgang eller spille mindre viktige kamper / hjemmekamper. Begynner å bli rimelig lei av at han underpresterer nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Arsenal er avhengige av å få Walcott tilbake i den formen han hadde forut for skaden. Hans spisskompetanse setter et helt forsvar ute av spill og lager plass for resten av Arsenal-angrepet. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Han er ikke den eneste som har underprestert i det siste. Det er ikke lett for en playmaker å spille bra når alle rundt ham er rævva. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Han er ikke den eneste som har underprestert i det siste. Det er ikke lett for en playmaker å spille bra når alle rundt ham er rævva. Det er faktisk et meget godt argument, men man kan se at pasningene ikke er like "tight" som de har vært før. Mye slurv, men jeg er enig at vi må få han i form. Han er tross alt meget viktig for oss. Alle veit at Cesc vinner kamper for oss når han er i form. Løfter laget mye. Lurer på om jeg hørte at vi vant 15-20% flere kamper med han på banen. Endret 14. november 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Shava på banen. Walcott på benken. Denne taper vi. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Helt enig, heller Walcott enn Arshavin. Det er lenge siden jeg har sett Arshavin gjort en god kamp. Han kan godt score, sende en fin assist, eller andre positive ting, men det går 6-70 min mellom hver gang. Det er ikke godt nok. Synes både Walcott og Rosicky kunne gjort en bedre jobb. Endret 14. november 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Helt enig, heller Walcott enn Arshavin. Det er lenge siden jeg har sett Arshavin gjort en god kamp. Han kan godt score, sende en fin assist, eller andre positive ting, men det går 6-70 min mellom hver gang. Det er ikke godt nok. Synes både Walcott og Rosicky kunne gjort en bedre jobb. Til hans forsvar så hadde Arshavin faktisk en ganske god kamp mot Wolves. Tror han mangler litt selvtillit. Dessuten er han dessverre ganske lat. Hadde han løpt mer etter ballen og kjempet hele tiden hadde han vært en meget god spiller. Dessverre gidder han sjeldent dette. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Rosicky og Walcott er to jeg kunne tengt meg å se i denne kampen, men den gang ei. Wenger holder seg til Shava enda en kamp. Dog var han faktisk ikke helt innavla sauedritt mot Wolves. Cesc må benkes, han har slått flere feilpasninger de siste to enn resten av Arsenal karrieren sin, sannsynligvis også på landslaget og Barca. 3-1, Walcott kommer innpå og putter. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Noen som har lagt merke til at Bendtner ikke er på innbytterbenken engang? Lurer på om det har noe med diverse kommentarer i media denne uka... Wenger: Nicklas Bendtner has had some medical problems Jada, særlig det... Endret 14. november 2010 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Noen som har lagt merke til at Bendtner ikke er på innbytterbenken engang? Lurer på om det har noe med diverse kommentarer i media denne uka... Wenger says Bendtner has 'some medical problems' and won't play for Denmark. - J. Sanderson Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Genialt med han lille gutten i Everton-drakt som tippa 3-2 til bortelaget. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Snip. Ja, han hadde en okey kamp mot Wolves, men av dette kaliberet burde man forvente at de har kamper innimellom de kan avgjøre kamper på egenhånd. Det må jo være sykt mange måneder siden Arshavin var der. Kan ikke huske sist jeg. Var det mot Liverpool da, eller er det noen kamper i mellom? Endret 14. november 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sykt redd for duellen Djourou - Saha idag. Saha sin hastighet vil få Djourou til å stå stille. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er det Everton fansen som synger Arsenal sanger? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det er tydeligvis fritt vilt i dag. Det der skulle vært gult til Pienaar Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Deilig å våkne til en Arsenal kamp etter hele 5 timers søvn COME ON ARSENAL! Endret 14. november 2010 av stizzen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Deilig å våkne til en Arsenal kamp etter heler 5 timers søvn COME ON ARSENAL! Du la deg klokken 10 i dag tidlig? Dæven. Kan ikke huske sist jeg orket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå