Bossman Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 PC'en min lider av noe form for ustabilitet. Alle spillene lagger sinnsykt og det hender at maskinen har hengt seg flere ganger nå. Har innstalert windows 2 ganger fordi den stoppet. Noe sier meg at det kan være PSU, men regner med at det er noe kloke hoder dere ute som kanskje kan bekrefte det. Det er et Cheiftec kabinett med medfølgene 360watt PSU som driver dette: AMD 2500XP på Asus A7N8X deluxe 1024 Corsair minne 5 kabinett vifter ATI Radeon 9800 Pro (Hercules) Sound Blaster Audegy 2 80 GB hardisk 1 DVD spiller og 1 CD brenner Diskettstasjon måtte tas ut for den ikke vil bli med på notene. Bruker 4-6 eneheter via USB. Har også et Adaptec PCI kort som også har en egen strømkontakt fra psu'n. Blir dette for mye for min 360W psu? Hvis ja, hva skal jeg da velge? Er litt deppa her nå. For jeg hadde gledet meg til å kose meg med spill og morro i ferien Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Rykk utt alle usb enhetene og kjør marskinen litt hart å se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå