DP Rusher Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei. Tenkte etter hvert å anskaffe meg en ny stasjonær-pc, men har funnet ut at jeg er ganske noob mtp hvilke spesifikasjoner de forskjellige komponentene bør inneha. Vil ha en ferdig sammensatt PC, selv om jeg vet jeg kan få den rimeligere om jeg setter den sammen på egenhånd. Jeg foretok noen justeringer på Komplett gamer a20, monthly edition november, slik at den blir seende slik ut (fikk ikke laget handleliste da det kun er et produkt): Komplett Gamer a20, Monthly edition - November Varenr.:313590 Ahead Nero 9 Essentials OEM CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD Skjermkabel HDMI-DVI M/M 2m Støtsikker PC-eske Cooler Master CM 690 II Advanced Sort Corsair TX 650W PSU Sony Optiarc DVD±RW burner AD-5260S AMD Phenom II X4 965 Black Edition ASUS M4A89GTD PRO/USB3, Socket-AM3 Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9, Samsung SpinPoint F3 1TB Samsung SpinPoint F3 1TB Gainward GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA nVIDIA's STARCRAFT II (Voucher) H.A.W.X.2 (Voucher) Logitech Gaming Keyboard G510 BenQ 21,5" LED G2222HDL Creative A40 MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit MS MANUAL Win Home Premium 7 NO MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic Fallout Drink Coaster Garanti 3 år - Sende inn Lagerstatus:1 stk. på lager Totalprisen er her 10846,50 ekskl. frakt, men som dere ser er både skjerm og tastatur inkludert i prisen, noe jeg må ha. PCen skal brukes til hovedsakelig spill som cataclysm, SWTOR, Civ5 osv. Er denne dugandes eller ville dere gått for noen utskiftninger eller eventuelt noe helt annet? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 ser bra ut det der Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ser absolutt bra ut det der ja Lenke til kommentar
Stone Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nom nom nom Ville vurdert Ati 6850 siden du har crossfire mulighet på hovedkortet. Grafikkort er ferskvare. Ville knepet inn 900kr og kjøpt Dell U2311 http://www.dustinhome.no/pd_5010456532.aspx. Myyye bedre monitor. LED har enda ikke modna helt spør du meg. Neste års Samsung LED tver er nok der, men koster nok over ti lakser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå