Slitenkæll Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg greier ikke å se noe annet enn positivt i det: Du/foreldrene dine sparer penger Jeg slipper å høre en mindre 14 åring få munn diare med den verste pipestemmen om hvordan han greide å få en eller annen høy killstreak eller noe i den duren. Virkelig interessant. Tipper du hadde satt utrolig stor pris på om noen hadde sakt dette til deg når du var 14 år gammel. 5 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Og jeg satt ikke pris på at jeg måtte sitte ved bordet til de andre var ferdig med å spise da jeg var liten, men jeg ser jo nå i ettertid at det var helt greit. Man lider ikke noen store tap verken ved å sitte ved et bord i noen minutter ekstra eller ved og ikke få spilt et spill. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Last ned spillet, problem solved. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Og jeg satt ikke pris på at jeg måtte sitte ved bordet til de andre var ferdig med å spise da jeg var liten, men jeg ser jo nå i ettertid at det var helt greit. Man lider ikke noen store tap verken ved å sitte ved et bord i noen minutter ekstra eller ved og ikke få spilt et spill. Vell det er noe helt annet. Det er jo tross alt når man er ung og dum man kan bruke tiden sin på spill. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Og det er da man er enda yngre og enda dummere man kan leke med actionman. Likevel måtte jeg sitte ved bordet. Fy, livet mitt har vært hardt altså. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Du har to valg: 1. Bite i det sur eple, og glemme hele spillet 2. Skaffe det på egen hånd. Det er virkelig ingen gode argumenter for at du skal få et slikt spill. Vel, nå er det vel generellt få argumenter for å spille slike arkade-spill, men .. eh.. jaja. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Og det er da man er enda yngre og enda dummere man kan leke med actionman. Likevel måtte jeg sitte ved bordet. Fy, livet mitt har vært hardt altså. Dere kverulanter er noe for dere selv. 1 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Abefalt aldersgrense ? Guitar hero på 12 år grese eller buzz norges mester? der er jo ingen vold. Og motorstor pactis rift. Uasett tror jeg det kan også være med vanskeligs grad og tenker jeg ^^ Lenke til kommentar
Populært innlegg Mokko Skrevet 26. november 2010 Populært innlegg Del Skrevet 26. november 2010 Du blir sannsynligvis nektet kjøp av folka i spillbutikken, så her får du være litt oppfinnsom. Dra på deg et hodeskalletørkle foran trynet, sett capsen bak frem, finn pappas børse og mekk et par molotovs som du henger i beltet. Marsjer målrettet inn i spillbutikken med våpenet gjemt under jakka, og dra det frem først når du står ved skranken, ansikt til ansikt med den djevelen av en kassadame/mann som prøver å yppe seg. Sørg for at børsa er ladet og sikt på nesepartiet til personen foran deg, mens du krever det som er ditt - du er tross alt 14 år. To sekunders nøling fra det ondsinnede kreket på andre siden av skranken og du trykker avtrekkeren iskaldt inn så veggene blir røde og hjernemasse klistrer seg til taket. Ta ladegrep og klargjør en ny dødsrunde, før du rapper med deg spillet og destruer eventuelle besvis ved å antenne butikken med dine hjemmelagde molotovs. Skyt deg vei ut mens du roper noe sånt som "Der fikk du som fortjent ass, din fuckings pikk!" med en iskaldt vibrerende stemmeskiftestemme som får alle i en mils omkrets til å grøsse. Stikk hjem, dra frem snacks og Cola og irriter dine mot- og medspillere med synging på den nyeste låta til Lady Gaga. Om de teite foreldrene dine kommer og sier du kan bli påvirket ber du dem stikke til helvete og la deg og vennene dine 360-no-scope i lagsamarbeidsmoduser i fred. 15 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Spilte singelplayer i dag. Skjønner aldersgrensen godt jeg. Mye vold! Blod og ekle klipp. Værste i cod serien? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Spilte singelplayer i dag. Skjønner aldersgrensen godt jeg. Mye vold! Blod og ekle klipp. Værste i cod serien? Får si meg enig. Selv om jeg vanligvis er mot aldersgrenser kan jeg, til en viss grad, forstå hvorfor det er 18+, etter å ha spilt litt av SPen. Litt mindre "uksyldig skyting", og mye mer tortur, og heller merkelige våpner (tenker primært på "kloen" man stikker opp i bakhodet på banen hvor man skal stoppe utskytningen). 1 Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 At trådstarter i det hele tatt synes det virker som en god idé å poste en tråd hvor han/henne lurer på hvordan man kan overtale foreldre til å få lov til å spille et spill, sier sitt...Gå ut og lek i snøen, kid(s). 2 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 bare å stille seg på utsiden av en butikk og betale en person 20-50 kr for å kjøpe spillet for deg. Been there, done that. Møtte han kule MC-naboen min utenfor spaceworld for 8 år sia. Da prøvde jeg å kjøpe GTA3 som 14-åring! Bra triks! Men, jeg møter veldig mange rare "kids" online på spill som dette, jeg foretrekker helst å spille med den eldre garden.. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Skjønner ikke helt poenget i å lage en tråd om dette, det er jo logisk hva muligheter du har. Enten smiske me foreldrene dine, si du skal gjøre det bra på skolen, si du skal hjelpe dem med husarbeid eller noe i den dur. Eller så kan du prøve å kjøpe det selv, på forskjellige butikker. Kjøpe det på nettet med noen andre sitt bank kort, spørr noen andre om å kjøpe det for deg på butikken med dine penger, ønske det i julegave med noen du kjenner (besteforeldrene dine? og ikke si du ikke får lov av foreldrene dine, tviler på de kaster spillet om du allerede har fått det) ... Er ikke vanskelig å vite du kan gjøre dette Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Komplett.no -> Postoppkrav -> Du henter pakken på postkontoret, og betaler kontant. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Hvorfor gidde å kommentere når dere for lengst har skremt trådstarter bort med deres tullete, overlegne holdning? PEGI består av 11 skrullete kjerringer, 7 forbanna høner, 3 pysete transvestitter, 7 kaklende tanter og 11 kristne bestemødre. Alle sammen sitter foran korset sitt 23/7 og ber naive bønner om verdensfred og mat til hele verdensbefolkningen. Den siste timen av deres tid er fordelt slik: 5 min - spise 5 min - drikke te 20 min - sette upassende aldersgrenser på spill 30 min - le og utføre sadistiske ritualer Mitt budskap er: NED MED PEGIS FORBANNA OG DISKRIMINERENDE TERRORREGIME. 3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Tragiskt innleg det over meg! Lett å se at dette spillet ikke passe unge! De kutter struper og blodet spruter. Aldersgrensen kunne vært 16. Men ikke mindre Utofra inlegget over tørr jeg påstå at bruker ikke er gammel nokk selv til å kjøpe spillet. Endret 2. desember 2010 av NinjaChriis 2 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 *snip* Tror du må tenke gjennom hva du skriver her, nå. At du kan kalle dette terror skuffer meg. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kjøpt det selv da vel! Jævla grineunge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå