Gå til innhold

Tråden for The 3rd Birthday (også kjent som Parasite Eve 3)

vikingkylling

Anbefalte innlegg

Det har tatt hele ti år, men nå er Parasite Eve 3 endelig bekreftet - til PSP. Mer eller mindre. I stedet for et survival/horror som Parasite Eve 1 og 2 vil det være et actionspill med rollespill-elementer (men det var forsåvidt Parastie Eve 2 også) og har fått navnet The 3rd Birthday. Men ta det med ro, det er fortsatt Aya Brea i hovedrollen, og fortsatt en hel drøss monstre å sloss mot. Fortsatt er lite kjent, til tross for at det slippes i Japan i desember. Jeg aner ikke når det kommer til Norge, men det er forhåpentligvis ikke så lenge til.

Lite er kjent om historien, men i en demo på Tokoy Game Show fikk folk endelig prøve en demo. Den startet med Aya Brea som publikum på en konsert, men helt plutselig dukker monstre opp og begynner å drepe folk. Jaja, here we go again... :p En viktig ting denne gangen er at man kan hoppe fra person til person og ta kontroll over dem (nei, aner heller ikke hvordan det passer inn, men det høres interessant ut). Men husk at f.eks Parasite Eve 2 startet rolig med noen folk so mble drept i en skyskraper og endte opp med... tja, litt mer enn det. :p Resident Evil er jo bare noen folk som surrer rundt inne i et stort hus. ;)

Er det noen andre som gleder seg? Jeg har aldri fåttt spilt Parasite Eve 1, men Parasite Eve 2 er et av favorittspillene mine gjennom tidene. Til tider vil jeg si det overgår selv Resident Evil og er hakket fra Silent Hill. Det sier litt. :)

Previews:

http://psp.ign.com/o...2/14271452.html

http://en.wikipedia....he_3rd_Birthday

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...