Gå til innhold

HTC Desire ble årets mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone - årets business telefon. Er dette en spøk?

iPhone - årets design telefon. Joda den ser pen ut, men har en hel drøss med feil i designet. Utseendet er ikke alt når det kommer til design, ergonomi og funksjon satt sammen med utseende er minst like viktig for det totalt design resultatet ett produkt leverer.

Jeg skjønte heller ikke det...

Var iallfall syltynne argumenter "Dette begrunnes med at telefonen ikke har et minnekort som kan komme på avveie".... ????

For det er det jo ingen andre mobiler som har, Neida, hehe :whistle:

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

"I kategorien Årets businessmobil falt valget på Apples Iphone 4. Dette begrunnes med at telefonen ikke har et minnekort som kan komme på avveie og har et gjennomført kontrollert miljø der faren for virus eller datatyveri er liten."

Okei. Og hva har disse kriteriene med business å gjøre? Tåpelig. :whistle:

Tja, si det. Har vel omtrent like mye som at HTC Desire vant på følgende kriterier: "Dette begrunnes med at du kan filme i HD, lese bøker, høre på musikk og se film på telefonen."

Sjokkerende at Desire kan vinne noe som helst. Finnes en tråd her på forumet som heter "HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss?" Etter å ha lest gjennom tråden og fått en forståelse av hva disse stakkars kjøperne og kompetente brukerne her på bruket sliter med, er svaret på det veldig enkelt: Hva med en mobil som faktisk fungerer?

Og hva er det du går rundt med i lommene dine for tiden, montro? :) Gjettelek, anyone? Jeg er personlig veldig, veldig fornøyd med min Desire. En god telefon som gjør alt den skal raskt og fint, uten å blakke deg.

Lenke til kommentar

Kriteriene var vel litt tynne på alle, jeg er sikker på at jurien hadde flere grunner for valgene sine enn det de har skrivd her ;) Syns de gjorde en god jobb, jeg. Alle telefonene ovenfor fortjener absolutt en pris eller to.

Endret av Bukse
Lenke til kommentar

Og hva er det du går rundt med i lommene dine for tiden, montro? :) Gjettelek, anyone? Jeg er personlig veldig, veldig fornøyd med min Desire. En god telefon som gjør alt den skal raskt og fint, uten å blakke deg.

Jeg tipper det er en fordomsfull HTC WM bruker.

Med den nedlatende holdningen han har er det garantert iPhone 4. Er ganske tydelig at han aldri har tatt i en HTC Desire.

Lenke til kommentar

Sjokkerende at Desire kan vinne noe som helst. Finnes en tråd her på forumet som heter "HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss?" Etter å ha lest gjennom tråden og fått en forståelse av hva disse stakkars kjøperne og kompetente brukerne her på bruket sliter med, er svaret på det veldig enkelt: Hva med en mobil som faktisk fungerer?

Signaturverdig!

Lenke til kommentar

Egentlig kan man ikke uttrykke seg så bastant om noe man ikke har prøvd eller holdt i hendene selv, så kritikken til Stool Sample blir litt meningsløs. Som å anmelde en film du ikke har sett, bare lest andre sine anmeldelser av den.

Som eier av HTC Desire i 3-4 måneder, samt en kjæreste som har hatt HTC Desire i 7 måneder så er dommen klar. På langt nær noe Årets mobil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tipper det er en fordomsfull HTC WM bruker.

Med den nedlatende holdningen han har er det garantert iPhone 4. Er ganske tydelig at han aldri har tatt i en HTC Desire.

Jeg stiller meg mer uforstående til dine fordommer mot den jevne iPhone 4 bruker.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Problemet med mobiltelefon tester generelt er at de blir testet kanskje toppen en uke?Frustrasjon og problemer med telefoner oppleves jo gjerne ikke før du har brukt telefonen i noen måneder, det som kan virke som en gulltelefon den første uka kan etter hvert vise seg å være nokså meh etter to uker osv..Selv hadde jeg en Google Nexus One som jeg syntes var kanonbra, men etterhvert så la jeg den på hylla etter jeg opplevde problemer med idiotisk lavt ringevolum, mangel på applikasjoner på Android market som jeg attpåtil måtte hacke for å få åpnet og aksessert osv.. Og diverse andre ting.Men flere av kåringene her som virker VELDIG vage, deriblant iPhone som årets business mobil? Trodde Pro mobiler nærmest hadde et krav om fysisk QWERTY tastatur? Har selv iPhone4 og liker den veldig godt, men årets business mobil virker fjåsete om du spør meg ;)Men årets design mobil er helt greit, og det er ingen mobil som gir meg like mye "kvalitetsfølelse" når jeg holder den i hånda som iPhone4, noe som er smått ironisk med tanke på at etter et par turer i gulvet så begynner glasset og gi etter. Heldigvis så mister jeg sjeldent telefonen min, og hvis jeg først gjør det så er jeg forbedret på å kjøpe ny telefon etter min egen dårskap :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare ærlig inrømme at jeg ikke har et snev av respekt for Gulltasten.

Når Årets Businesstelefon blir tildelt iPhone 4 pga mangel på minnkort og et "sikkert" miljø er det bare å si takk og farvel.

iOS er like sårbart som andre smartelefon OS, selv om Apple manuelt godkjenner hver enkelt applikasjon. En ting er apps som høster sensitiv informasjon og sender ut (spyware), en helt annen ting er sårbarheter i Webkit og andre komponenter som muligjør remote code execution og annet herk.

Da kan vi like greit si at den beste buisnesstelefonen av dem alle er Nokia 3210. Ingen GPS, så du kan ikke blir sporet av malware, ingen App store så spredning av ondisnnede programmer blir vanskeligere, og best av alt, ingen minnekortleser! :w00t:

Lenke til kommentar

Når Årets Businesstelefon blir tildelt iPhone 4 pga mangel på minnkort og et "sikkert" miljø er det bare å si takk og farvel.

iOS er like sårbart som andre smartelefon OS, selv om Apple manuelt godkjenner hver enkelt applikasjon. En ting er apps som høster sensitiv informasjon og sender ut (spyware), en helt annen ting er sårbarheter i Webkit og andre komponenter som muligjør remote code execution og annet herk.

Da kan vi like greit si at den beste buisnesstelefonen av dem alle er Nokia 3210. Ingen GPS, så du kan ikke blir sporet av malware, ingen App store så spredning av ondisnnede programmer blir vanskeligere, og best av alt, ingen minnekortleser! :w00t:

Lenke til kommentar

Sikkerhet dreier seg ikke bare om noe kan hackes eller ikke for mange bedrifter som er opptatt av sikkerhet teller det også ekstra at mobilen

1. ikke kan plugges til med usb og brukes som harddisk hel fritt med alt av filer.

2. ikke har utskiftbart minnekort

Dette er et sikkerthetsfokus selv på de avanserte telefonene som gir det lille overtaket ift. de andre på akkurat dette aspektet. Mange bedrifter ser helt klart det.

For den jevne bruker er dette heller mer ulemper enn fordeler. Ellers er jeg enig i at begrunnelsene var altfor tynne og det virker som panelet har tatt festen fremfor jobben.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...