Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

iris forandring

helgapg

Anbefalte innlegg

jeg har alltid hadd en litt ubesluttsom øyenfarge, og de måtte til og med skrive grå, blå på passet mitt en gang. men de siste årene har det virket som øyenfargen min har hadd hyppigst forandring. nå har jeg en blanding av blå grønn, med litt brun og gul. kan det skje slike irisforandringer når en er eldre? (er 18 nå)

jeg har en litt spessiel diett grunnet allergier, og kanskje dette kan være grunnen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber en del med iris-analyse og kan se endringer til det bedre når jeg behandler de ubalansene jeg finner. Jeg kan også se at ting forverrer seg, noe jeg ser spesielt raskt når folk går på cellegift.

Det ligger nok fremdeles en oppfattelse av useriøsitet rundt iris-analyse som kom ganske kraftig på 80-tallet, men jeg har jobbet med det en periode og ser at ting korelerer over all forventning til tross for at det finnes ulike tilnærminger fra forskellige bidragsytere. Jeg anser det personlig ikke som et presisjonsverktøy, selv om andre gjør det, men som en god støtte til andre diagnoseformer.

Hvilke endringer har du lagt merke til ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...