privatistbarn Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har muntlig eksamen i markedsføring og ledelse 1 på tirsdag. Det er en case oppgave om hurtigruten, som er merket , pr triks ble gullgruve http://www.aftenposten.no/nyheter/article3525550.ece på forbredelses arket står det:1. Orientere deg om bedriften, markedet og bransjen paa internett eller gjennom andre kilder 2. Forbrede svar til oppgaven innenfor alle komptenasemaalene i faget innenfor disse omraadene a) Markeder b)psykologi og kjopsadferd c)Situasjonsanalyse d)Markedsundersokelser e) Markedsegmentering og malgruppevalg f) konkurannsemidlet produkt g) konkuransemiddelet distribusjon h) konkuransemiddelet pris i) konkurannsemiddelet markedskommunikasjon j) organisasjon og ledelse På eksamen får du 30 min forbredelse, denne tiden skal brukes til å planlegge fremføringen V TO PROBLEMSTILLINGER DU TREKKER FRA DE OVERNENTE KATEGORIENE. du vil bli spurt om å utrede temaet teoretisk og i sammenhengen med casen som er gitt.. Hvilke mulige problemstillinger vil dukke opp? hvordan skal man forbrede seg, aner ikke hvor jeg skal starte.... Har begynt å sette meg inn i bedriften, hvordan ledelsen, personalet er, organisasjonstrukteren, konkuransemidlene, målgruppe segemnt.. Noen andre som har eksamen i det samme? ER VILLIG TIL Å UTVEKSLE NOTATER Lenke til kommentar
privatistbarn Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 og markedet bransjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå