Glassflasken Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hey. Mamma og pappa skal til USA for å se elvis sitt hus eller no sånn i tennessee, memphis.. men lønner det seg å kjøpe ipad der? (iPad 16gb WIFI) hva vil det komme på? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Den havner på ca. 3.000 kr. (+ tax) Når den kommer og hva den vil koste i Norge er vel fortsatt uvisst, så vil du ha en så er det rimeligere å la dem kjøpe til deg enn å betale ~2.000 kr mer i Norge. Ulempen ved å handle der er at du ikke har noen garanti på den hvis noe skulle skje med den her. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 ipad kommer til norge 24 november;) 20 butikker i landet vil få den da. elkjøp butikker har allerede satt opp tilbehørshyller til iPad:) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ulempen ved å handle der er at du ikke har noen garanti på den hvis noe skulle skje med den her. Joda. 1 års worldwide-garanti. Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En jeg kjenner kjøpte Ipad i Tyskland, og han fikk erstattet den med en helt ny en i Norge da han fikk feil på sin Ipad. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Ulempen ved å handle der er at du ikke har noen garanti på den hvis noe skulle skje med den her. Joda. 1 års worldwide-garanti. Det er såkalt "limited warranty" og gjelder såvidt jeg kan se landet den er kjøpt i (og muligens landet man bor i hvis jeg forstår det rett, men da står Irland oppført som servicebehandler av iPad'er i Europa). Noen som har prøvd å levere den inn til et autorisert verksted i Norge? Endret 18. november 2010 av datating Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Flere har fått ny ipad på eplehuset når de leverte inn:) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det er såkalt "limited warranty" og gjelder såvidt jeg kan se landet den er kjøpt i (og muligens landet man bor i hvis jeg forstår det rett, men da står Irland oppført som servicebehandler av iPad'er i Europa). Noen som har prøvd å levere den inn til et autorisert verksted i Norge? Standard verdensomspennende garanti på så godt som alt av Apple-produkter. Veldig praktisk. (Men norsk forbrukerkjøpslov dekker naturlig nok langt mer!) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 iphone får du ikke fikset i norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå