Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC Lyd vil ikke skru seg av.

Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg spiller musikk på anlegget mitt, fortsetter musikken og spille på pcen. Har aldri hatt dette problemet med andre pcer. Jeg bruker en mini-AUX inngang til pcen. I tilegg til å ha det vanlige volumpanelet, har jeg Realtek HD Audio Manager på mini pcen. Operativsystemet er: Windows XP, 2002 versjon. CPU N270 @ 1.60GHz, 1,59 GHz, 0,99 GB Ram. Mini pcen er ca. 3 år gammel, og merket er Netoo (kinesisk merke).

Har også et annet problem. Vær gang jeg skriver noe, og skal f.eks fylle inn noe mellom et par ord, så blir alt det som er skrevet etter der jeg fyller inn borte. Altså, vær gang jeg fyller inn en bokstav, så blir en bokstav borte bakom der jeg fyller inn.

Håper noen kan hjelpe meg!

Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til det siste: har du trykt "invert"?

Eventuelt "insert", eller "ins" som det er på noen tastatur.

Når det gjelder det andre problemet ditt, så er jeg ikke sikker på hvordan du har hatt det før. Mulig du har brukt headphone-utgangen, og da blir lyden dempet automatisk. Det skal være mulig å dempe de forskjellige utgangene manuelt. Sjekk i "lyder" på kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Til det siste: har du trykt "invert"?

Eventuelt "insert", eller "ins" som det er på noen tastatur.

Når det gjelder det andre problemet ditt, så er jeg ikke sikker på hvordan du har hatt det før. Mulig du har brukt headphone-utgangen, og da blir lyden dempet automatisk. Det skal være mulig å dempe de forskjellige utgangene manuelt. Sjekk i "lyder" på kontrollpanelet.

Jeg bruker headphone-utgangen, og problemet er at musikken ikke demper seg automatisk, slik som den ville ha gjort på andre pcer. Takk for svarene ang. tastaturet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...