abene Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Det er invitert til en lukket pressekonferanse mandag, men hva skal Facebook presentere? Les mer Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei E-post bla bla bla bla Mvh NN Are you a friend of NN? Sign up on Facebook and add him! Er det eg ser for meg. Og dei er sikkert veldig ivrige etter å få koble seg til dei andre innboksane dine òg, for å gjere det endå enklare for deg å spamme alle du mailar med invitasjonar. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Facebook kan gjerne utfordre Google, men hvor mange er det egentlig som har kommet med et solid alternativ til en godt etablert tjeneste fra Google? Jeg ser overhode ikke for meg noen som klarer å trekke meg vekk ifra Gmail. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dagens spøk. Utfordre Google? Lykke til. Ja, jeg våger faktisk å være såpass arrogant. 1 Lenke til kommentar
maedox Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Medieoppspinn? Hva i all verden skal de oppnå ved å utfordre Gmail? Det er vel ingen etablerte brukere som kommer til å ta seg all den tida det tar å bytte epost-konto. Folk kommer til å registrere seg, men bruken av tjenesten kommer til å falle drastisk etter noen dager eller uker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tror dette vil appellere til de som starter med facebook nå, og som gjerne ser for seg en "totalløsning" for sosiale medier. Slik som tanter og bestemødre, som gjerne ikke ser et problem med å la ett selskap ha full kontroll over din digitale identitet. Lenke til kommentar
moft Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 en mailadresse man skjems over ? @facebook.com = "jeg er en person uten et liv, sitter bare å utveklser meningsløse setninger med andre meningsløse mennesker med for mye tid. Sosialklienter, kommuneansatte/statsansatte og barneskolen blir gjennomsnittlig bruker av @facebook Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvorfor skulle noen skjemmes? Det er nok ikke mange demografisk undergrupper i Norge hvor Facebook-brukerne ikke er kraftig representert, så jeg er redd du vil bli veldig ensom i ditt frådende hat. Men for all del, jeg skjønner godt at du ikke kan la en slik mulighet til å slenge dritt om arbeidsløse, statsansatte og barn gå deg forbi. Ærlig talt, hvordan våger de å henholdsvis ikke finne arbeid, arbeide og være for unge til å arbeide! 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Vi er nok mange som ikke er verdige i mofts verden. Selv synes jeg FB er glimrende for å finne og kontakte gamle kjente. Ser for meg at denne eposttjenesten blir like crap som FB-chat. Jeg kommer nok til å fortsette med Thunderbird/IMAP/Gmail en stund til på mine maskiner. Misliker at FB skal ha en arm inni alt jeg gjør. The source was quoted as saying: "They're not trying to do a standalone rival to Gmail. "They are building an integrated experience in everything they do." Endret 15. november 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå