OV-103 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei. Jeg skal bruke to skjermer på et ATI Radeon 7000 i windows server 2003. Hydravision vil ikke starte fordi: "an ATI display driver is not currently detected on your system" og da kan tydligvis ikke hydravision starte, samme problemet kommer med ATI control panel. Dette hadde ikke vært så merkelig hvis det var sant, men jeg har hatt både catalyst 3.4 og 3.5 inne og samme problemet oppstod. Er det noen som har en løsning? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Prøv med en driver som var før Catalyst driverne. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg skal prøve det i morgen, (eller teknisk sett så blir det vel senere i dag da) siden maskina ikke står hjemme hos meg. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Det gikk ikke, jeg fikk akkurat samme feil som før. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 For de som vil vite det så fikk jeg det endelig til ved å sette "hardware acceleration" på full (den var som default satt nesten helt av) Edit: og med denne blir det jo enda bedre http://www.mediachance.com/free/multimon.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå