Bøgge Bakken Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Har det skjedd noe nytt siden sist? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Sneak peak til vannblokken: Konstruksjonstegning og sammensatt skisse. Bildene må sees i sammenheng for å forstå noe særlig. Blokken blir selvfølgelig laget av rent kobber. Sendes til fresing i morgen. Loddingen blir spennende... Denne blokken blir ikke nødvendigvis det beste til direkte prosessorkjøling, men den skal bruke hele overflaten til å kjøle 2x 40x40mm peltiers på 172W hver. _________________ Lars Bjerke Ansvarlig leder og redaktør, Overklokking.no [ Denne Melding var redigert av: CannoliBoy på 2002-07-15 04:06 ] Lenke til kommentar
DCP Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Nice!! Så bra ut den der... Men hvorfor ikke mekke ribba i sølv? :smile: Kommer til å koste flesk vel. Lenke til kommentar
DCP Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hva gjør du oppe så tidlig/sent Cannoli? :smile: Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 har det ikke skjedd noe på 3 måneder? jeg synes det stod noe om at blokk skulle sendes til fresing. vel tar fresingen 2-3 måneder. altså jeg klager ikke, men jeg lurer rett og slett på om det har skjedd noe som vi ikke har blitt oppdatert om :wink: . Lenke til kommentar
Novec Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Det har skjedd lite... Jeg har vært mye på ferie i det siste, og jobben har krevd mye. Ellers har jeg flere andre prosjekter som kommer foran, ettersom jeg ikke har noen maskin å putte i OX for tida :sad: Når jeg får råd til ny maskin veit jeg ikke, det spørs hvor fort WGI kaster av seg. Har nettopp investert 25.000 i laptop... Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 ...Planen framover er at alle varmeutviklende komponenter (CPU, GPU, VRAM, chipset, RAM) skal kjøles med peltier og vann, men innen den tid trengs det skikkelig luftgjennomstrømning i kabinettet...(quote fra artikkelen) Kommer det fremdeles til å bli kjølt ned med peltier og vann. (allt sammen). Jeg synes det stod et sted i denne kroneinnrullings posten at skjermkortet (som pengene gikk til ble ønsket ,av de som betalte, til å kjøles ned med luft. Det er vel det skjermkortet som skal brukes i OX . Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Poenget var vel at det skulle lekes litt med flere typer kjøling. Vinneren vil jo selvsagt ikke få med et peltier- element og ei vannblokk på kortet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Skill mellom OX og kronerulleringen. De har null å gjøre med hverandre. Hva kronerulleringen angår, vil vinneren få kortet i den stand det er når det er ferdig. Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 [ Denne Melding var redigert av: fat_guy på 2002-09-18 19:14 ] Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 04:11, skrev yummy:Skill mellom OX og kronerulleringen. De har null å gjøre med hverandre.Hva kronerulleringen angår, vil vinneren få kortet i den stand det er når det er ferdig. sorry, jeg hadde hørt (sett altså) noe om at det skulle brukes i OX. (jeg basja på leggen med andre ord) uannsett hva med denna peltier afæren. ("den som spør kan virke dum i 5 minutter, men den som lar være forblir dum" og "..som myggens stikk i muslingen arter kritikk bare perler i mitt hjerte..") Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg venter også spent på oppdateringer, men synes det er litt "rart" at folk leser posten, ser 10-15 poster med "vi venter på oppdateringinger", så slenger man fortsatt inn en ? Ta tiden til hjelp du Lars :smile: så koser jeg meg med "gamle OX" hardware'n :wink: Håper du kommer med noe gøy snart! har du lagt den cdrom-boksen enda ? eller står det på lista enda? Magnus Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 "A man who doesn't spend time with his family can never be a real man." [ endret av Corleone den 2002-09-29 07:33 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Du har riktig brukernavn også. :wink: BRA! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Siste nytt er at Kjell Erik har tatt over kabinettet - kanskje det skjer noe mer da =) Han hadde også et par prosjekter på gang når kabinettet plutselig kom deisende ned i fanget på'n, så ikke regn med at det har høyeste prioritet. Ellers har jeg som sagt ikke noe annet enn en knøttliten laptop å jobbe med for tida, så det blir verken vannkjøling eller nytt alu-kabbis på en stund... Jeg skammer meg - en garva overklokker uten noe å overklokke! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: CannoliBoy skrev (2002-11-22 11:05):Jeg skammer meg - en garva overklokker uten noe å overklokke! Synd. En OC'er trenger noe å OC på...tør jeg anbefale OC av tannbørste? :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Gjort alt. Lars får finne på noe nytt. Men nå er det sånn at sjefen på Overklokking alltid har noe å overklokke. Bare vent - det er ikke bare OX dere har å glede dere til! 'nøff said... _________________ Daglig leder ved http://www.overklokking.no Moderator / admin på forumet [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-29 04:43 ] Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Hvis du tør, hvorfor ikke kjøre på met en bra LaptopMod Lenke til kommentar
shebban Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Tror nok du mister garantien da:( Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 12:41, skrev shebban:Tror nok du mister garantien da :sad: Som om garantier har hindret overklokking.no tidligere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå