Gå til innhold

Project OX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vel innrømme at en liten oppdatering av ox/aa ikke hadde gjort noe for å si det sånn, hadde håpa på at det skulle komme litt fortere enn det det har gjort, men men. Dette er på ingen måte klaging, mer meg som har lyst til å lese flere bra artikler på overklokking.no :smile:

Lenke til kommentar

Sorry, gutter... (og jenter?) Som sagt er det latterlig mye annet å gjøre, så det meste av tiden jeg får til overs til Overklokking.no går med til det administrative og det redaksjonelle - lite tid til moro. Det sier jo noe at jeg ikke har spilt et eneste spill på maskina siden TG!

Uansett, littegrann har skjedd siden sist, så jeg legger ut noen få bilder på prosjektsiden i løpet av kvelden/natta.

Det er også sant som el_diablo_21 sier - det blir ikke dual XP1800. Jeg har ikkeno' lyst til å kutte ut dual overklokking, men når systemet overklokker så gjennomført råttent som det gjør er det liten vits å fortsette. Max stabil FSB på 137MHz oppnås bare når to av PCI-portene ikke er i bruk - altså kan kun 3 brukes. Nei, da venter jeg heller på Tbred og annet overklokkingsvennlig utstyr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-05-12 12:57, CannoliBoy skrev:

Sorry, gutter... (og jenter?) Som sagt er det latterlig mye annet å gjøre, så det meste av tiden jeg får til overs til Overklokking.no går med til det administrative og det redaksjonelle - lite tid til moro. Det sier jo noe at jeg ikke har spilt et eneste spill på maskina siden TG!

Uansett, littegrann har skjedd siden sist, så jeg legger ut noen få bilder på prosjektsiden i løpet av kvelden/natta.

Det er også sant som el_diablo_21 sier - det blir ikke dual XP1800. Jeg har ikkeno' lyst til å kutte ut dual overklokking, men når systemet overklokker så gjennomført råttent som det gjør er det liten vits å fortsette. Max stabil FSB på 137MHz oppnås bare når to av PCI-portene ikke er i bruk - altså kan kun 3 brukes. Nei, da venter jeg heller på Tbred og annet overklokkingsvennlig utstyr.

hvor ble det av oppdateringen?

Lenke til kommentar

hørte noe om no kobber og radiator og slikt litt lenger tilbake i en eller annen tråd, kunne du legge ut det cannolliboy? Kunne vært fint å se at noe har skjedd.

Foresten hva med gf4 deres noen månter tilbake sa dere at dere kom til å bestille/hylle-dens-annkommst (husker ikke helt hvike av alternativene) den om en uke. Hva skjedde? har dere ikke gjort noe med den slik at den står urørt, eller bestillte dere den ikke?

Lenke til kommentar

****, hvor distré går det an å bli! Prosjektoppdateringen var klar som et egg, men jeg glemte å fyre opp CuteFTP og få det ut... Akkurat nå er jeg på Academy i Stavanger - tar det mandags morran.

Nok en gang må jeg bare beklage at det tar så inni h... lang tid. Jeg har rett og slett så lite tid til overs at jeg kan gå i spinn. Jeg får håpe det roer seg litt utover sommeren.

Vi har også en del andre tidkrevende prosjekter på gang, det er en annen grunn til at vi har hatt lite oppdateringer i det siste. Det kan være verdt å vente på.

Ang. GeForce4 er ingenting avklart. Vi har ikke råd til å kjøpe det for tiden, og vi gidder ikke låne et til testing. Det må jo være i original stand når vi leverer det igjen... Om bidraget fra dere blir litt mer enn de tre hundre kronene vi har fått så langt er det plutselig mye mer aktuelt.

Vi venter også inn en templogger innen kort tid. Det er i alle fall et godt steg på veien mot en profesjonell og pålitelig testbenk for kjølere.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-31 10:12, CannoliBoy skrev:

Ang. GeForce4 er ingenting avklart. Vi har ikke råd til å kjøpe det for tiden, og vi gidder ikke låne et til testing. Det må jo være i original stand når vi leverer det igjen... Om
blir litt mer enn de tre hundre kronene vi har fått så langt er det plutselig mye mer aktuelt.

Har det ikke blitt mer :sad: trudde folk hadde gitt litt jeg, ga 200 kr jeg. pga jeg har litt lite penger denne måneden.

Men neste månde skal jeg donere et større beløp, for da får jeg feripenger + penger igjend på skatten.

Et lite tips lag en nyhet på forsiden for å gjøre folk oppmerksom på at det går ann å donere penger. trur det er mange som ikke leser så mye på forumet.

Keep on the good work!

/Cyrus

Lenke til kommentar

Vell jeg satte inn 100kr over skranke. i dag.

Så det blir litt penger.

Må ha litt god samvittighet.

Men man kan jo låne vekk produktene sine og da.

Man får den jo igjen.(Litt slitt ,men det gjør ikke noe)

Tok foreseten penger fra stipendet jeg får...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-31 10:12, CannoliBoy skrev:

****, hvor distré går det an å bli! Prosjektoppdateringen var klar som et egg, men jeg glemte å fyre opp CuteFTP og få det ut... Akkurat nå er jeg på Academy i Stavanger - tar det mandags morran....

mandag morra, vel da har du glemt det antar jeg.:grin:

ikke no problem :smile: ?

skull.gif

[ Denne Melding var redigert av: fat_guy på 2002-06-05 14:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-05 01:25, Corleone skrev:

Lær deg å quote feiten

unskyld for besværet... jeg har redigert det slik det burde være.

skull.gif

[ Denne Melding var redigert av: fat_guy på 2002-06-07 15:57 ]

Lenke til kommentar

Nå er det vel på tde med en oppdatering synes du ikke det canolliboy?

oppdateringen er jo der, det er bare å legge den ut...

det har gått nesten et halvår siden sist oppdatering.

Det ser ut som det går samme vei som vetstacken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...