opl75 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Har problemer med å komme inn på skandiabanken, finner ikke hovedsiden. Det er kun denne siden jeg ikke kommer inn på.(Som jeg vet om). Kan det vere noe med instillingene? Er det andre som har problemer? Kjører winXP. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Funker fint her. xp og IE 6. :wink: Lenke til kommentar
opl75 Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har prøvd fra to andre maskiner. kom inn på en av dem. Denne maskinen står i et annet område geografisk.(Om det kan ha noe å si) Har vert sånn siden torsdag kveld. Innstallerte XP idag, hadde 98. Men samme problem. Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 du må slette sertifikatene dine og legge de inn på nytt Lenke til kommentar
opl75 Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Men jeg finner ikke hovedsiden. Står bare Finner ikke server. Cannot find server or DNS Error Internet Explorer Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 tools->internet options->content->certificates og så merker du av skandiabank-sertifikatet og sletter det. 8) Hvis du ikke finner server; Har du prøvd via et gammelt bokmerke e.l. ? Prøv i så fall å taste inn adresse manuelt...... Lenke til kommentar
opl75 Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Plutselig begynte det å virke.. La til en s i http og da spratt den inn. Men jeg har jo prøvd det før. Og nå virker det uten s, +at den gamle bookmarken virker. Data er rare greier. :-? Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hadde problem med å komm inn der i natt og formiddag. Men no er alt oppe og går igjen virkar det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå