Gå til innhold

Iphone 4 har minst feil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så istedenfor å spikre en garasje fast til den nye Ferrarien sin, og kjøre rundt med den på, kan man like gjerne kjøpe en rusten Volvo 240 og la den stå ute?

Ja.

For fremtidige (forhåpentligvis ikke like mislykkede) forsøk på analogi: Det er en fordelm for ikke å si en nødvendighet, å få med seg det vesentlige når man prøver seg på en analogi. I dette tilfellet er det vesentlige at den ekstra beskyttelsn er på hele tiden, også under bruk. Og at de aller fleste (alle?) skjermbeskyttere forringer enten bildekvaliteten, brukeropplevelsen, eller svært ofte begge deler. Den er altså til hinder under bruk også, i tillegg til at den alltid er der.

Lenke til kommentar

Vel man kan vel kjøpe iphone 4 pga innmaten og, ikke alle som kjøper den kun fordi den er den absolutt mest sexy telefonen på markedet...

Selv har jeg pixelskin etui til telefonen som brukes stort sett hele tiden, det hindrer at den blir så glatt og det hindrer riper, iphone kunne jo lagd noe mer rugged, men da tviler jeg på at den hadde blitt like populær blant folk som kun kjøper den fordi den er kulest.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det en vits?

Fordi den er full av feil og mangler? Og ikke minst, er fragil som en ming vase?

Feil og mangler? Skiller andriod seg ut her mener du? Hvor da? De er laget av mennesker begge systemene. Og menneskene overfører sine feil til systemene. Enten vil vil godta det eller ikke.. Ikke påstå at Android ikke er et system fullstappa av feil og ikke-fungerende ting og tang. For det er det. Min android var det. Selvsagt har iPhone disse feilene også, men jeg har ikke kommet over dem enda. Men det betyr ikke at de ikke er der.

Og fragile? Ingen materialer mobiler er laget av i dag har godt av å gå i bakken. iPhone 4 tåler faktisk endel runder i asfalten. Men den har sine begrensninger. Det har såpestykker også (plasttelefoner). Det er ikke rett at man skal forsegle øyne, ører og fishull for andre potensielle ting som også er bra, kun fordi man ikke fikk akkurat den konkurrerende fabrikanten under juletreet sist.

Det blir for tåpelig rett og slett. Android er et bra system. Det har sine mangler. iOS er også et bra system. Det har også sine mangler. Hva er forskjellen her? Jo, det du hadde råd til/det som var tilgjengelig for deg.

Lenke til kommentar

Det blir for tåpelig rett og slett. Android er et bra system. Det har sine mangler. iOS er også et bra system. Det har også sine mangler. Hva er forskjellen her? Jo, det du hadde råd til/det som var tilgjengelig for deg.

Ikke mat trollet. Tullinger som Androod har ingen interesse av å bidra til en seriøs debatt, så ikke kast bort tiden din på å svare hans patetiske forsøk på trolling.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...