Peroy Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Men den går lettest i stykker. Les mer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 *setter seg ned i godstolen med en julebrus og venter på fanboys fra begge leire* Jeg har mistet min iPhone 4 et par ganger, men den er fortsatt like hel. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Var det ikke amobil som mente at mange telefoner hadde feil med nærhetssensorn som gjorde at skjermen ble betjent med øreflippen under samtaler? Men denne undersøkelsen dekker vel bare mobiler som blir sendt inn til reparasjon. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dette kan nok i stor grad skyldes at Iphone 4 er innkapslet i glass, noe som gir større sjanse for ødeleggelse...og, selvsagt, forsikringssvindel. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, jo enklere noe er, jo mindre kan gå galt sies det Men, man får veldig fine bakplater i metall man kan sette på iPhone 4 så den ikke går så lett i stykker. F.eks. denne: http://cnn.cn/shop/apple-iphone-beveled-black-back-cover-gunmetal-metal-insert-p-10351.html Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Vil vel tro at de fleste mister telefonen sin i bakken både to og tre ganger uten at det nødvendigvis blir reklamasjonssak av det. Men det er ikke alle som genierklærer firmaet bak, for det. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kanskje én grunn til at den knuser så ofte er at den er laget av glatt materiale og er lettere å miste. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Sånn er det gjerne med pyntegjenstander. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Var det ikke amobil som mente at mange telefoner hadde feil med nærhetssensorn som gjorde at skjermen ble betjent med øreflippen under samtaler? Men denne undersøkelsen dekker vel bare mobiler som blir sendt inn til reparasjon. Fabrikasjonsfeil. Var det ikke softwarefeil (for det meste?) som gjorde at folk slet med nærsensor? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 "We developed a glass that's 30 times harder than plastic" "Extraordinary build quality. I don't think there's another consumer product like this." Hentet et par qoutes fra steve jobs idet han lanserte iphone 4, eller ihvertfall engadget sitt referat. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 God mobil etter det jeg har prøvd av en kompis, opplevde ikke noen særlige bugs og slikt. Merket det spesielt med forgjengeren 3G/3GS at skjermen lett knuste, noe jeg selv opplevde da en kamerat mast den og skjermen sprakk. *setter seg ned i godstolen med en julebrus og venter på fanboys fra begge leire* Ditto. (Lerum sin er best, ved siden av Grans) Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 iPhone 4 er vell den moderne telefonen med flest feil out-of-box, er synd men en realitet man ikke kan benekte. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Ditto. (Lerum sin er best, ved siden av Grans) Rignes sin er best. Julebrus skal smake krydder og jul, ikke halvgammel bringebærsaft. iPhone 4 er vell den moderne telefonen med flest feil out-of-box, er synd men en realitet man ikke kan benekte. Noe som akkurat ble benektet av artikkelen. Er det moderne å lære å skrive før man lærer å lese nå til dags? E: Så akkurat stavefeilen. Ikke kan du skrive heller. Endret 13. november 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvorfor har det seg slik at iPhone knuser lettest, til tross for påstanden om at glasset de bruker, brukes også i helikopter og lyntog? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er det glasset som er foran brannøksen. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Altså, når man kjøper noe med smell-lekkert design, må man vel forvente å behandle den litt forsiktig. Den er vel strengt talt ikke laget for å bli mishandlet. Jeg har hatt iPhone siden 3G kom til Norge, og jeg har ikke fått en skramme på min. Jeg synes folk skal bli litt mer forsiktig med tingene sine. EDIT: Leif Endret 13. november 2010 av Munty Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 iPhone 4 har store glassflater og relativt ubeskyttede glasskanter. Alt som beskytter der er en tynn plastlist. Likevel er det bare snakk om en økning på ca 1,6%. (13,8% for iPhone 4 kontra 12,2 for HTC og Motorola.) Tenk hvor høyt dette tallet ville vært hvis de hadde brukt vanlig billigglass slik som f.eks HTC gjør, eller hvis de ikke hadde hatt denne plastlisten langs kanten. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Dårlig med hetsing i denne tråden føler jeg, hvor er alle iphone hatere ? Men den går lettest i stykker. Vel man kjøper vel ikke akkurat en iphone fordi man skal ha en telefon som tåler og dette i gulvet og hoppes på, selvfølgelig kan det forekomme, men med en såpass eksklusiv telefon tror jeg nok de fleste brukere tar litt ekstra vare på den. Og det kombinert med liten feilprosent fra utgangspunktet er vel bærre lekkert! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det gjelder nok alle dyrere telefoner, men jeg har sett folk behandle forholdsvis dyre telefoner nesten slik som unger behandler byggeklosser. Da er nok ingen smarttelefon særlig holdbar vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg