Playron Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hellu. Jeg har nå tenkt å gjøre en liten oppgradering av min pc, men jeg er stuck, og greier ikke å finne ut hvem av disse 2 oppgarderingene jeg skal velge! 1. Kjøpe et Saberthoot hoverdkort, og deretter kjøpe et nytt gainward gtx 460 skjermkort, og bruke to skjermkort i SLI. Koster ca 3000kr. Må ha nytt hovedkort, siden mitt nåværende hovedkort bare støtter CrossfireX. 2. Kjøpe et av de nye 6870 kortene, og kanskje senere oppgaredere til CrossfireX. Har en Strømforsyning på 850 watt : Chieftec Nitro Series 850, og er veldig usikker på om det vil holde. Dette er mine 2 alternativer. Har rett og slett ingen anelse hva jeg skal gjøre, så håper at noen kan hjelpe meg. Takker for svar Playron Lenke til kommentar
FWD Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei! Dersom du allerede sitter på et crossfire-hovedkort, så ville jeg beholdt dette og gått for et eller to AMD kort dersom jeg var deg. Sjekk forøvrig PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå