Gjest Slettet-IogKviHt Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Lite å gjøre i helgen? Bruk den på foto! Her får du tipsene som kan gjøre din helg til en skikkelig fotohelg. Les mer Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 9990,- for Nikon D7000 + 35mm f/1.8 Det er slettes ikke ille - blir som å få objektivet gratis. Skal prøve å få med meg Ziv Koren. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 En informativ artikkel som virkelig kom på rett tid med alt for mye snø og kuldegrader! Håper dere fortsetter med slike artikler da det sikkert var noe nytt for flere av brukerne her inne. Godt jobbet, og jeg ble nå lysten på å reise på flere av aktivitetene dere nevnte som alle var ukjente for meg Lenke til kommentar
Breni Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 God artikkel! da veit jeg hva jeg skal i helgen Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nikon hadde mange flotte tilbud på messen! Ellers var det gøy på auksjon på Photocamp - de fleste produkter gikk over det som er vanlig på bruktmarked... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg