Gå til innhold

dell 500m, nye erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heraldo: Er det noen spesiel tråd/forum? havner jo på første siden av dells forum. De snakker jo om alle forskjelige, kan ikke finne et spesifikt 500m forum?

Hvorfor skriver du ikke bare 500m i søkefeltet?

det var det jeg mente, takk for assistanse :D

videre må jeg bare si at min "negative"/kritiske tone i forhold til 500m (flere tråder her på forumet) er av spekulativ art. Jeg har ikke sett og testet maskinen, men har kun gravd opp litt info fra tester / erfaringer.

Det skal likevel sies at prisen på maskinen gjør den til foreløpig eneste virkelige centrino budsjett-maskinen pr. idag.(man burde kanskje ha kjøpt den når det var dobbel ram til samme pris-tilbud :shrug: ) Først til neste år fases celeron mobile ut og pentium -m "celeron"/nedstripet versjon kommer ut i følge siste veikartet til intel. videre er det vel lite sannsynlig at prisene på nåværende pentium -m cpu vil falle drastisk :wink:

Lenke til kommentar

Heraldo: Jeg har nå sett gjenom 200/300 poster fra de 3 siste måneder i Dell forumet. Ingen nevner noe om temp problemer, eller tastatur saken.

Det største og gjengående problemet er alle som vil kjøre linux, det mangler endel drivere for dette. Dvs Skjermkort og wlan driver, men etter hva jeg fårstår jobber dell med noe der.

edit: feil navn sory.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...