AmaZe Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 hvis kaka er god nokk kan man altids late som om man er 5år Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Heraldo: Er det noen spesiel tråd/forum? havner jo på første siden av dells forum. De snakker jo om alle forskjelige, kan ikke finne et spesifikt 500m forum? Hvorfor skriver du ikke bare 500m i søkefeltet? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Heraldo: Er det noen spesiel tråd/forum? havner jo på første siden av dells forum. De snakker jo om alle forskjelige, kan ikke finne et spesifikt 500m forum? Hvorfor skriver du ikke bare 500m i søkefeltet? det var det jeg mente, takk for assistanse videre må jeg bare si at min "negative"/kritiske tone i forhold til 500m (flere tråder her på forumet) er av spekulativ art. Jeg har ikke sett og testet maskinen, men har kun gravd opp litt info fra tester / erfaringer. Det skal likevel sies at prisen på maskinen gjør den til foreløpig eneste virkelige centrino budsjett-maskinen pr. idag.(man burde kanskje ha kjøpt den når det var dobbel ram til samme pris-tilbud ) Først til neste år fases celeron mobile ut og pentium -m "celeron"/nedstripet versjon kommer ut i følge siste veikartet til intel. videre er det vel lite sannsynlig at prisene på nåværende pentium -m cpu vil falle drastisk :wink: Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Heraldo: Jeg har nå sett gjenom 200/300 poster fra de 3 siste måneder i Dell forumet. Ingen nevner noe om temp problemer, eller tastatur saken. Det største og gjengående problemet er alle som vil kjøre linux, det mangler endel drivere for dette. Dvs Skjermkort og wlan driver, men etter hva jeg fårstår jobber dell med noe der. edit: feil navn sory. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Heraldo: Jeg spør igjen jeg, kan du vise til noen spesiele tråder hvor de nevne problemene er tatt opp? edit: feil navn igjen?! tidlig på moran... Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Sory Amaze, tok feil navn her... Mente Heraldo. Er rettet opp nå. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 http://www.permutator-reviews.com/dell/com...l-15006914.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå