PT Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Leste en artikkel om et lanparty i arenum (bergen) for noen dager siden. Der var det et bilde av en pc med "flammer" i siden. Altså: Et svart kabbinett med utskjærte "flammer" i siden, og med røde og gule leds inni. Synes dette så virkelig snadder ut og vurderer å gjøre det samme når jeg skal bygge ny pc. Kommer til å kjøpe et Lepont SF-201B kabbinett. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik sidedør som beskrevet over til dette kabbinettet? Takler ikke å bruke dremmel'n til slikt. Eventuelt noen som bor i bergen, og som har en stødig hånd:), som hadde giddet å lage det til meg. (Selvfølgelig betaler jeg ) Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 du kan jo alltids lage et fint lite kar og sette d foran pcn med en liten blanding av bensin å olje å fyre på å voila flaameerrr Lenke til kommentar
LL Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Du må nok lage det selv... Tviler på at noen kan lage noe slikt til deg, med mindre du betaler godt. Sannsynligvis ligger det mange timers arbeid bak modden. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ta med deg ideen din til ei tatoo sjappe. De fleste tatoo-karer har vel bakgunn i spray(bokser) og lakkering. han/hun kan sikkert skaffe deg et flamme (eller annet) kabinett til en pri$..... edit:......var nok litt kjapp med å svare... :oops: tenkte på lakkering jeg.. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 ta med deg ideen din til ei tatoo sjappe. De fleste tatoo-karer har vel bakgunn i spray(bokser) og lakkering. han/hun kan sikkert skaffe deg et flamme (eller annet) kabinett til en pri$..... leste du det han skrev? Men god idé. Skal huske den hvis jeg trenger å få noe dekorert en gang. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Vel, jeg tror jeg dropper denne idéen akkurat nå. Prisen på pc'en er 18200,- blank + frakt akkurat nå, og jeg er ikke millionær (bare en nyrik konfirmant :-D ) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Vel, jeg tror jeg dropper denne idéen akkurat nå. Prisen på pc'en er 18200,- blank + frakt akkurat nå, og jeg er ikke millionær (bare en nyrik konfirmant :-D )Gjør det sjæl da man!!! Det er vel ikke noe tøft å ha en modd som noen andre har lagd? er det vel? Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Har aldri moddet noe før så jeg håpet at noen kunne hjelpe meg slik at jeg kunne lære meg noe samtidig. Når man gjør noe for første gang pleier det jo som regel å gå rett til helvete (unnskyld orbruken, men jeg mener at det er på sin plass å bruke et slikt uttrykk i denne sammenhengen) Litt kjipt å bruke opp nesten alle konfirmasjonspengene på noe jeg ødelegger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå