Kortsluttning Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei har en bærbar hardisk som jeg bruker som backup, er det mulig å gjøre sånn at den synkroniserer valgte mapper hver gang man kobler den til. evt synkronisere mapper manuelt. Problemet er jo at man lagrer litt her og litt der så glemmer du til slutt hva som er nytt og ikke. Og er det mulig med passord på wd hardisken? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har ikke svaret på spørmålet ditt. Men du kan da prøve www.dropbox.com ... Er en app som fungerer slik at du har alle filer på nett, og hvis du laster ned appen på en eller flere pcer, synces automatisk filene fra nett i en mappe på pcen din. Den kan du og dra filer over i slik at de blir lastet opp og syncet med andre pcer du har med dropbox innstallert. men du får bare 2gb plass, men gode nyheter, for hver venn du inviterer og de registreres og installerer programmet får du 250mb mer plass (du kan og kjøpe 50 GB og 100 GB plass) beklager hvis jeg skriver litt uforståelig, er litt sent nå, hehe Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 oppdatering: fant denne artikkelen mens jeg surfet lifehacker, kan det være noe ? Lenke til kommentar
johome Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Kanskje SyncBack er noe for deg. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 http://www.addictivetips.com/windows-tips/quickly-backup-data-onto-or-off-a-usb-drive-with-drive-backup/ fant nettop den artikkelen. Om det er til å stole på eller funker vet jeg ikke ettersom jeg ikke bruker det selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå