Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Null suging, lite sex! Ultimatum?

Gjest Gjeeest

Anbefalte innlegg

Takker for svar frå festen og hanne!

Skal ærlig innrømme at vi ikke har prøvd ut spill ol. som går ut på hvorfor vi elsker hverandre, så takker for det tipset. Har for det meste prøvde å snakke om å prøve ut nye ting når det gjelder sex, så kanskje lurt å prøve ting som ikke er så direkte.

Skal dog si at vi gjør masse ting i lag som å se film, lage god mat i lag og gå tur...og jeg har ofte (vil jeg påstå) prøvd å være romantisk ved f.eks kjøpe blomster eller spontant overraske med en kroppsmassasje.

Jeg vet jeg hørest ut som en dritsekk, men jeg synst jeg har gjort veldig mye riktig uten å ha fått "betalt"

Så tipsene deres blir altså at jeg heller kan pushe på med å gjøre romantiske ting og å gjøre meg så attraktiv som mulig? Føler jeg har gjort mye av det, men kan nok være enig i at det er den beste veien å gå uten å riskikere alt

Hei!

Gjør noe spontant helt utenom det vanlige! F.eks. ta henne med på piknik hvor du har lagd all maten:) Jeg forstår at du blir utålmodig av å gjøre mange "gester" til henne uten å få det du trenger tilbake. Jeg vil bare fortsette å pushe det med spill jeg, funka utrolig bra for meg og kjæresten min og flere av mine venninner. Snakker ofte om sex med venninnegjengen og mange av dem ser ikke på sex som en så viktig faktor, og tenker ofte at kjæresten heller vil ei jente som er mer erfaren og som har bedre kropp osv. Konklusjon: Vi jenter kan være veldig usikre på oss selv, slik som Festen sier, og vi er veldig flinke til å finne feil med oss selv.

Gi henne små lapper hvor du skriver hvor glad du er i henne eller hvor deilig hun er. Gir hun deg komplimenter? Småkoser dere til vanlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det i bunn og grunn kanskje ikke nytter å gjøre sånne ting som piknik og "romantiske" ting, dersom det underliggende ikke er i orden. Tror det man uansett må gjøre er å spørre seg selv hva man faktisk liker med jenta? Hvilke deler elsker du med henne, forholdet og livet deres sammen? Hvilke ting har dere til felles? Hvilke utsikter har dere til fremtiden? Har du det bedre med henne enn uten henne? Dette avgjør om du bør bli eller ikke. Sex spiller overhodet ingen rolle dersom du ser for deg at du vil ha denne personen ved din side til du blir gammel.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar
Sex spiller overhodet ingen rolle dersom du ser for deg at du vil ha denne personen ved din side til du blir gammel.

Er det ikke ett voldsomt selvbedrag og tro på noe sånt romantisk vrøvl?

Hvis sex er viktig for den ene så vil det skjære seg, er den ene parten kjedelig og vil ha ett nummer med lyset av to ganger i måneden så vil man neppe få transformert en slik person til og bli noe sprelskt og kinky, mange har prøvd slikt før og det er ytterst få som får til noe slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, hvis sexen er viktig og man åpenbart ikke er på samme planet så må man enten ta det opp med partner og håpe det kan løses, lide i stillhet eller gi f og finne seg noen andre.

Og tro at kjærighet og greier skal fixe noe sånt er meget optimistisk, TS kan for ende opp i Klisjen "min kone forstår meg ikke" mens man prøver og få seg noe på si etter endel frustrerende år.

Og nei, jeg forstår ikke romantikk, det er noen merkelige og ulogiske ting noen driver med av for meg ukjente grunner.

Lenke til kommentar
Gjest mortymer

Velkommen i den voksne verden. Vi mannfolk må bare ta til takke med pulings 1 gang i uka. Det er bare slik det er. Visse unntak finnes men de kvinnfolka blir rundtpult før du klarer å si Hei! på en fest... Men se lyst på det, puleinnstinktet til damer kommer i 30 åra. Da det meste begynner å henge på dem. Da er jo ikke vi så lysten på dem lenger å problemer vedvarer. men denne gangen får de kjenne det. Så finn fram gliden og gode gammle Mr Handy å trekk skinn.

Når det kommer til suginga...wtf! Hun trenger straff! Vent til hun sover...du har seff tatt en håndjeger men vent! Hopp opp i knestående å blæst kremen i tryne! ;)siter deretter: BOOM! CUMSHOT BITCH! funker...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Sex spiller overhodet ingen rolle dersom du ser for deg at du vil ha denne personen ved din side til du blir gammel.

Er det ikke ett voldsomt selvbedrag og tro på noe sånt romantisk vrøvl?

Hvis sex er viktig for den ene så vil det skjære seg, er den ene parten kjedelig og vil ha ett nummer med lyset av to ganger i måneden så vil man neppe få transformert en slik person til og bli noe sprelskt og kinky, mange har prøvd slikt før og det er ytterst få som får til noe slikt.

Da har det heller med hvilke forventninger du har til et forhold, hvordan ditt syn på det er. Etter x antall år sklir man inn i symbiose og det er dette forholdet som danner de endelige grunnsteinene. Hvordan man har det sammen med hverandre. Og er du virkelig er så absurd glad i vedkommende så klarer man faktisk å se bort fra de seksuelle lystene dersom man er en sterkt seksuell person. Jeg er det, likevel satte jeg såpass pris på henne at jeg valgte å la det gå. Det er kanskje litt naivt og godsnillt, men jeg er bare sånn. I vårt tilfelle var det likevel litt annerledes, da hun er bifil. Så hennes seksualitet matchet min bare delvis, noe som var en del av årsaken til hennes tilsynelatende manglende sexlyst. Legning endte opp med å sannsynligvis bli årsaken til at det til slutt ble slutt. Fordi vi var på forskjellige steder i livet og søkte forskjellige ting i vårt liv. Men sex var ingen årsak til bruddet. Og antall ganger vi hadde seksuell aktivitet endte dermed opp om å handle om oss, ikke hver våre behov.

Lenke til kommentar

Joda, man kan undertrykke sine behov, tilpasse seg osv men funker det i lengden? Vil man ikke fort legge grunnen for enten ett brudd eller utroskap?

Jo, men da er du ikke i utgangspunktet personen som klarer å leve i symbiose på den måten uten sex heller. Om du fokuserer på behovene og tenker mye på det så ja, klart det kan ha å si på faren for utroskap osv. Men igjen så handler det da om hvilke forventninger du har og hva du trenger ut av et forhold.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det være slik at en person skal tilpasse seg den andres behov? Hvorfor ikke møtes på midten?

Jeg er av den tro at hvis man utforsker seksualitet sammen, så blir man mer seksuell, og får mer lyst på hverandre. Jeg var ikke seksuell i det hele tatt før jeg møtte min partner, og forstod heller ikke viktigheten av det å være intim sammen. Partneren min åpnet en helt ny verden for meg, en verden hvor vi fortalte hverandre hva vi likte, ble enige om hva vi ville, og prøvde det. Han forstod også at jeg ikke hadde kapasitet til å ha sex fem ganger om dagen, og jeg forstod at det var for lite å ha sex en gang i uka. Hvis ting en utforsker ikke går er det bare å le av det.

Jeg mener at flere burde forstå viktigheten av sex, og ikke bare se på det som et behov. Sex skaper intimitet akkurat som det å våkne opp i samme seng og ligge å kose litt, det skaper en nærhet i forholdet, slik at et kjærlighetsforhold faktisk er annerledes enn et vennskap.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Du ser trenden allerede nå, og vær forberedt på at over tid blir ting VERRE. Du blir mest sansynlig mer ettergivende, prøver å få forholdet til å fungere ved å gi slipp på forskjellig som er viktig for deg, og så blir ting bare ræva...

Skal du/dere gjøre noe som helst, par terapi, whatever, gjør det NÅ.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det være slik at en person skal tilpasse seg den andres behov? Hvorfor ikke møtes på midten?

Selvfølgelig bør man det dersom det ligger til rette :) Det blir garantert bedre. Men om en av partene har seriøse problemer med sexlyst så burde ikke det gå foran personen og personligheten.

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

Du ser trenden allerede nå, og vær forberedt på at over tid blir ting VERRE. Du blir mest sansynlig mer ettergivende, prøver å få forholdet til å fungere ved å gi slipp på forskjellig som er viktig for deg, og så blir ting bare ræva...

Skal du/dere gjøre noe som helst, par terapi, whatever, gjør det NÅ.

Kjenner meg igjen .... Ble mye tilpassning fra min side på slutten av forholdet!!

Lenke til kommentar

Årh...etter å ha lest noen av postene fra moralistene som ikke gjør noe annet enn å be deg prate med henne om det og finne alternative løsninger gjør meg sint! :realmad:

Først, la meg spørre deg TS: Er du mann eller er du kjerring? Du finner deg vel for faen ikke i at du skal sleike og tulle med dåsa hennes uten at du får noe stakerøyking tilbake? Fyttifaen, for ei dame du er sammen med! Hadde ditcha hu på flekken! :wallbash:

SLEIK MEG SLEIK MEG SLEIK MEG SLEIK MEG!!! Ja, men det smaker så vondt

Herregud....

EDIT: Glemte å konkludere. Si til'a: "Jeg skal faen meg ha en blowjob i uka ellers erre over og ut!

Endret av Hestekølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...