Gjest Gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har vert i lag med en jente nå i snart et år. Selv om vi er unge(21 og 20) så ser jeg/vi for oss et langt liv sammen og jeg er ikke i tvil om at jeg elsker henne og motsatt. Alt går tipp topp.....bortsett fra sexen. Som i alle forhold så dabbet sexen av etter hvert, men her så dabbet den av for mye for min del. Vi har ca sex en gang i uken og det er alt for lite etter min mening!! Men uansett så har jeg forståelse for at jeg har mye større sexlyst enn hun, problemet er bare at hun ikke forstår at jeg må opprettholde en hvis "kvote" slik at jeg ikke alltid går til sengs med stor frustrasjon og lite søvn.. Et annet stort problem er at hun ikke gidder å suge meg bare fordi det smaker litt ekkelt. Hun har har bare sugd meg 4-5 ganger og det har knapt vart lenger enn ett minutt. Men hun skal ha oralsex! ellers blir hun ikke våt nok! eler får orgasme! Så det går som oftest i at jeg slikker hun, hun får orgasme, jeg får meg en dupp i et par minutter og så er det over......i litt blandet rekkefølge, av og til så har vi litt lengre peridorer med selve sexen, men ikke ofte Ikke at jeg har noe i mot å slikke hun(hadde det i beggynelsen, men gikk over etter hvert), men føler bare at det er ekstremt(!!) uretferdig at hun ikke gidder å prøve mer når jeg har gitt uttrykk for at det er ufattelig godt! Men kanskje det jeg sliter mest med er at hun ikke gidder å gi meg en ronk i blandt. Er det for mye forlangt? Jeg forhåndsvarer på en del opplagte spørsmål som sikkert ville ha komt: -Ja, jeg har snakket med henne om det, og da sa hun at hun skulle skjerpe seg, uten at noe skjedde -Ja, jeg maser ikke, har faktisk tatt det så tilbakelendt som det går, faktisk så mye nett nå at jeg venter på at hun tar initativt -Ja, jeg er renslig(dusjer minimum en gang om dagen) -Ja, jeg har vært romantisk/kosing og kyssing uten å pushe -Ja, jeg trenger et forhold med gjensidig oralsex -Sikkert ja til en del andre opplagte ting Så poenget mitt, er det noen som har stilt et ultimatum av forholdet av lignende sak? Hvordan gikk det i så fall? Eller så tar jeg mer enn gjerne i mot en superløsning hvis du har det. Vil bare si at jeg ikke har lyst å slå opp, men vet at alt kommer til å ende i dass til slutt hvis ting ikke bedrer seg, enten ved at jeg er utro eller at nøttesekken sprenger. Lenke til kommentar
Gjest gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Må og bare si at hun er strålendes fornøyd med sexlivet, hun sier at jeg gir henne di beste orgasmene og det har jeg veldig tro på er sant.....så skjønner egentlig ikke hvorfor hun har så lite sexlyst, heller ikke hun Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Må og bare si at hun er strålendes fornøyd med sexlivet, hun sier at jeg gir henne di beste orgasmene og det har jeg veldig tro på er sant.....så skjønner egentlig ikke hvorfor hun har så lite sexlyst, heller ikke hun Hei! For meg høres det ut som om hun er usikker på sine egne evner i senga. Hun synes sikkert at det er vanskelig å suge deg, for det er vanskelig, og man trenger å trene seg opp. Det jeg vil anbefale deg er å kjøpe et kjærlighetsspill o.l. fra kondomeriet. Det kan gjøre ting spennende for både deg og henne, samtidig som jenter like slikt. Fortell henne hvor mye du elsker henne, og hvor viktig sex er for deg, for da er dere intime sammen. Da har dere noe sammen som ingen andre kan ta del av (slik jeg har forstått posten din). Det at hun er fornøyd med sexlivet er kanskje fordi hun ikke tror at hun være med på å gjøre det bedre. Prøv å utforske hverandre uten å ha samleie, men med fingre, tunger osv. Få henne til å heller leke med deg der nede (hun tror kanskje at hun må ta den helt ned i halsen og gjøre det fort og hardt). Fortell henne at du setter pris på at hun tar på kroppen din. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Enkelte har mindre sexlyst og det må du bare finne deg i. Eller ikke. Valget er egentlig så enkelt. Er sex'en SÅ viktig at du setter den over personlighet og tryggheten du får fra henne? Isåfall så bryter du. Hvis ikke så gjør du ikke det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan minne om hvordan sexlivet til tider var med X'en min. Det med suging tok henne lang tid å vende seg til og skjedde ikke frivillig. Jeg hadde i utgangspunktet ikke problem med at hun sugde da, men synes det var leit at hun ikke prøvde (var jomfru før hun møtte meg) og mange av forsøkene var veldig halvhjertet. Sexen var også problematisk, fingring og slikking var ikke noe problem. Men når det kom til penetreringen, var det trangt eller ikke fuktig nok. Hun klarte heller ikke å fortsette etter hun fikk orgasme, så hvis jeg lot henne få det. Ble jeg som regel glemt.. Så lenge dere begge er åpne og klare på at dere elsker hverandre, ser jeg ikke noe problem å litt press. Jenter kan ofte være litt pripne og tenke at det og det er ekkelt, men når de faktisk prøver så er det ikke så værst/godt. Både suging og anal kos var mulig med X'en mot slutten Lenke til kommentar
Gjest Henrik Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 .. Dette er faktisk noe jeg kunne skrevet, bortsett fra at vi har vært sammen i snart 2 år. Men så spør jeg meg av og til.. Er det noe jeg kan leve med over tid? Vanskelig å si.. Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg tviler på at hun tenner noe særlig på deg. Det er nok et forhold med en asymmetrisk seksuell tiltrekning. Jeg kan forestille meg at det er værst for henne. Jeg tror også det er veldig vanskelig å få gjort noe med det. Endret 12. november 2010 av festen Lenke til kommentar
Gjest gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Må og bare si at hun er strålendes fornøyd med sexlivet, hun sier at jeg gir henne di beste orgasmene og det har jeg veldig tro på er sant.....så skjønner egentlig ikke hvorfor hun har så lite sexlyst, heller ikke hun Hei! For meg høres det ut som om hun er usikker på sine egne evner i senga. Hun synes sikkert at det er vanskelig å suge deg, for det er vanskelig, og man trenger å trene seg opp. Det jeg vil anbefale deg er å kjøpe et kjærlighetsspill o.l. fra kondomeriet. Det kan gjøre ting spennende for både deg og henne, samtidig som jenter like slikt. Fortell henne hvor mye du elsker henne, og hvor viktig sex er for deg, for da er dere intime sammen. Da har dere noe sammen som ingen andre kan ta del av (slik jeg har forstått posten din). Det at hun er fornøyd med sexlivet er kanskje fordi hun ikke tror at hun være med på å gjøre det bedre. Prøv å utforske hverandre uten å ha samleie, men med fingre, tunger osv. Få henne til å heller leke med deg der nede (hun tror kanskje at hun må ta den helt ned i halsen og gjøre det fort og hardt). Fortell henne at du setter pris på at hun tar på kroppen din. Hei og takk for svar! Problemet er bare at jeg føler at vi prøvd alt det der. Og når vi prøvde så gikk det forsåvidt greit, merket at hun var litt mer "vågal", men er ikke så lett å bare foreslå nye ting eller å bare "få henne til å leke med meg der nede". For mye av disse forslagene resulterer ofte i mindre sex. Når det gjelder suging så har jeg spørt om hun synst det er vanskelig, som hun har sagt ja på, men jeg har og sagt at hun må prøve seg frem i sitt tempo og at jeg synst hun er veldig flink.....og hun tar den ikke helt ned og gjør det fort eller hardt(selv om det kanskje hadde vert best), så det er ikke akkurat slik at jeg presser henne til å være en støvsuger. Men hva synst du, skal jeg prøve å være mer åpen og ærlig og komme med nye forslag? (Bare litt redd for at hun synst jeg maser for mye) Lenke til kommentar
Gjest gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Enkelte har mindre sexlyst og det må du bare finne deg i. Eller ikke. Valget er egentlig så enkelt. Er sex'en SÅ viktig at du setter den over personlighet og tryggheten du får fra henne? Isåfall så bryter du. Hvis ikke så gjør du ikke det Haha, visste jeg kom til å få et slik svar. Men for meg er det ikke så enkelt, for jeg vil ha i pose og sekk. Så gir så absolutt ikke opp uten en del forsøk! Hadde du vert i samme posisjon så tror jeg du hadde forstått Lenke til kommentar
Gjest gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan minne om hvordan sexlivet til tider var med X'en min. Det med suging tok henne lang tid å vende seg til og skjedde ikke frivillig. Jeg hadde i utgangspunktet ikke problem med at hun sugde da, men synes det var leit at hun ikke prøvde (var jomfru før hun møtte meg) og mange av forsøkene var veldig halvhjertet. Sexen var også problematisk, fingring og slikking var ikke noe problem. Men når det kom til penetreringen, var det trangt eller ikke fuktig nok. Hun klarte heller ikke å fortsette etter hun fikk orgasme, så hvis jeg lot henne få det. Ble jeg som regel glemt.. Så lenge dere begge er åpne og klare på at dere elsker hverandre, ser jeg ikke noe problem å litt press. Jenter kan ofte være litt pripne og tenke at det og det er ekkelt, men når de faktisk prøver så er det ikke så værst/godt. Både suging og anal kos var mulig med X'en mot slutten Takker for svar! Kjenner meg godt igjen i denne her. Men var det slik at hun til slutt gidde etter for presset, eller at hun til slutt innsåg hvor viktig det var for deg? Og hvor mye presset du? Det var uansett et oppmuntrende svar på at ting kan snu Lenke til kommentar
Gjest gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg tviler på at hun tenner noe særlig på deg. Det er nok et forhold med en asymmetrisk seksuell tiltrekning. Jeg kan forestille meg at det er værst for henne. Jeg tror også det er veldig vanskelig å få gjort noe med det. Så lenge det er mulighet for å gjøre noe med det så prøver jeg. Hvorfor tror du det er værst for henne? Fordi det blir for mye press? Selv så er jeg nesten ikke i tvil om det er værst for meg(uten å være egoistisk) Så er konklusjonen din at jeg bare skal gi opp? Lenke til kommentar
Gjest gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 .. Dette er faktisk noe jeg kunne skrevet, bortsett fra at vi har vært sammen i snart 2 år. Men så spør jeg meg av og til.. Er det noe jeg kan leve med over tid? Vanskelig å si.. Veldig vanskelig å si... Har du prøvd noe spesielt for å bedre ting? Lenke til kommentar
Mizore Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Så poenget mitt, er det noen som har stilt et ultimatum av forholdet av lignende sak? Hvordan gikk det i så fall? Noe av det dummeste du kan gjøre er å stille et ultimatum! det vil sansynlig vis gjøre alt værre for henne. hvis hun ikke føler seg komfertabel med å suge deg blir det bare værre ved å presse henne til det. Mange synes det er ubehagelig å suge. selv om du dusjer hvær dag betyr ikke det nødvendigvis at det er så delikat der nede etter bare noen timer, hvis du ikke er en av de som aldri rører på seg eller tisser uten å vaske kuken i vann etterpå. Mit råd til deg er rett og slett å vaske deg rett før duvil hun skal suge deg, ikke bare gjør det i senga men på kjøkkenbenken, i dusjn osv Noen skrev hær at du burde kjøpe sexspill på kondomeriet God ide! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kan minne om hvordan sexlivet til tider var med X'en min. Det med suging tok henne lang tid å vende seg til og skjedde ikke frivillig. Jeg hadde i utgangspunktet ikke problem med at hun sugde da, men synes det var leit at hun ikke prøvde (var jomfru før hun møtte meg) og mange av forsøkene var veldig halvhjertet. Sexen var også problematisk, fingring og slikking var ikke noe problem. Men når det kom til penetreringen, var det trangt eller ikke fuktig nok. Hun klarte heller ikke å fortsette etter hun fikk orgasme, så hvis jeg lot henne få det. Ble jeg som regel glemt.. Så lenge dere begge er åpne og klare på at dere elsker hverandre, ser jeg ikke noe problem å litt press. Jenter kan ofte være litt pripne og tenke at det og det er ekkelt, men når de faktisk prøver så er det ikke så værst/godt. Både suging og anal kos var mulig med X'en mot slutten Takker for svar! Kjenner meg godt igjen i denne her. Men var det slik at hun til slutt gidde etter for presset, eller at hun til slutt innsåg hvor viktig det var for deg? Og hvor mye presset du? Det var uansett et oppmuntrende svar på at ting kan snu Akkurat med sugingen så var det bare en dag hun faktisk ville selv og etter det var det ikke noe problem. Hvor det kom fra lurer jeg selv på. Når det gjalt få å stikken en finger i rumpa eller slikke (selvsagt rett etter dusjen), så var dette som gikk over tid. Var forsiktig i starten, men passe på å alltid være innom når vi holdt på.. Suging var ikke viktig for min del, det som var viktig var at hun faktisk prøvde før hun sa at hun ikke likte det. Jeg kunne fint levd med at hun ikke synes suging var noe hvis hun faktisk hadde gitt det et skikkelig forsøk. Presset ikke mye mens vi holdt på (ville ikke ødlegge stemningen), men snakket en del om det Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Enkelte har mindre sexlyst og det må du bare finne deg i. Eller ikke. Valget er egentlig så enkelt. Er sex'en SÅ viktig at du setter den over personlighet og tryggheten du får fra henne? Isåfall så bryter du. Hvis ikke så gjør du ikke det Haha, visste jeg kom til å få et slik svar. Men for meg er det ikke så enkelt, for jeg vil ha i pose og sekk. Så gir så absolutt ikke opp uten en del forsøk! Hadde du vert i samme posisjon så tror jeg du hadde forstått Jeg HAR vært i samme situasjon, i 7 år! Jeg ble, selv om det var sånn. 1 Lenke til kommentar
Gjest gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Enkelte har mindre sexlyst og det må du bare finne deg i. Eller ikke. Valget er egentlig så enkelt. Er sex'en SÅ viktig at du setter den over personlighet og tryggheten du får fra henne? Isåfall så bryter du. Hvis ikke så gjør du ikke det Haha, visste jeg kom til å få et slik svar. Men for meg er det ikke så enkelt, for jeg vil ha i pose og sekk. Så gir så absolutt ikke opp uten en del forsøk! Hadde du vert i samme posisjon så tror jeg du hadde forstått Jeg HAR vært i samme situasjon, i 7 år! Jeg ble, selv om det var sånn. Okey....men, ble du ikke passe gal til slutt pga det? Eller kom du fort over det? Sånn røft for min egen del så er et forhold delt inn i 3 deler: vennskap/kjæreste/sex Så det blir bare litt vanskelig å se for meg at jeg skal satse stort på et forhold der jeg er 2/3 fornøyd mesteparten av tiden. Samtidig så er jo det bedre med 2/3 enn 0/3, men viss sexen ikke er på plass tror jeg at det går ut over de andre delene....eller er det kanskje ikke slik det pleier å gå? Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Må og bare si at hun er strålendes fornøyd med sexlivet, hun sier at jeg gir henne di beste orgasmene og det har jeg veldig tro på er sant.....så skjønner egentlig ikke hvorfor hun har så lite sexlyst, heller ikke hun Hei! For meg høres det ut som om hun er usikker på sine egne evner i senga. Hun synes sikkert at det er vanskelig å suge deg, for det er vanskelig, og man trenger å trene seg opp. Det jeg vil anbefale deg er å kjøpe et kjærlighetsspill o.l. fra kondomeriet. Det kan gjøre ting spennende for både deg og henne, samtidig som jenter like slikt. Fortell henne hvor mye du elsker henne, og hvor viktig sex er for deg, for da er dere intime sammen. Da har dere noe sammen som ingen andre kan ta del av (slik jeg har forstått posten din). Det at hun er fornøyd med sexlivet er kanskje fordi hun ikke tror at hun være med på å gjøre det bedre. Prøv å utforske hverandre uten å ha samleie, men med fingre, tunger osv. Få henne til å heller leke med deg der nede (hun tror kanskje at hun må ta den helt ned i halsen og gjøre det fort og hardt). Fortell henne at du setter pris på at hun tar på kroppen din. Hei og takk for svar! Problemet er bare at jeg føler at vi prøvd alt det der. Og når vi prøvde så gikk det forsåvidt greit, merket at hun var litt mer "vågal", men er ikke så lett å bare foreslå nye ting eller å bare "få henne til å leke med meg der nede". For mye av disse forslagene resulterer ofte i mindre sex. Når det gjelder suging så har jeg spørt om hun synst det er vanskelig, som hun har sagt ja på, men jeg har og sagt at hun må prøve seg frem i sitt tempo og at jeg synst hun er veldig flink.....og hun tar den ikke helt ned og gjør det fort eller hardt(selv om det kanskje hadde vert best), så det er ikke akkurat slik at jeg presser henne til å være en støvsuger. Men hva synst du, skal jeg prøve å være mer åpen og ærlig og komme med nye forslag? (Bare litt redd for at hun synst jeg maser for mye) Hei igjen! Jenter kan være veldig opptatt av at ting skal være romantisk. Hva med en overraskelse? Kjærlighetsspillet handler også om hvorfor dere elsker hverandre. Et av korta er f.eks. si fem grunner til at du elsker partneren din. Kanskje ved å være romantisk blir det lettere for henne å være intim med deg? Og lettere for henne å forstå hvor viktig det er å være intim sammen, at det handler om mer enn orgasme. Jeg mener dermed at du kan enten lage ditt eget spill med romantiske og pirrende kort med kommandoer, eventuelt lage sammen, eller bestille fra kondomeriet.no, de sender pakkene veldig diskre. Eller har dere forsøkt dette? Du kan jo også spørre henne hva hun liker best at dere finner på sammen til vanlig, som å se en film, gå en tur, spise sammen osv. Ved å gjøre noe slikt før selve sex'en blir det til en helaften, og dere får virkelig tid sammen. Det er viktig å sette av tid til hverandre når dere har vært sammen i 2 år, og kanskje ikke er nyforelsket lenger. Kjæresten din høres veldig flink ut til å ta ting i tempo som du sier, men ditt tempo og hennes tempo er forskjellig, det å møtes på midten er en kunst, ved å være romantisk kan det bli bedre å virkelig "peise på" senere på kvelden. Du kan jo mase på henne ved å gjøre slike ting i stedet for å mase for mye om sex. Husk, komplimenter er herlig. 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Jeg tviler på at hun tenner noe særlig på deg. Det er nok et forhold med en asymmetrisk seksuell tiltrekning. Jeg kan forestille meg at det er værst for henne. Jeg tror også det er veldig vanskelig å få gjort noe med det. Så lenge det er mulighet for å gjøre noe med det så prøver jeg. Hvorfor tror du det er værst for henne? Fordi det blir for mye press? Selv så er jeg nesten ikke i tvil om det er værst for meg(uten å være egoistisk) Så er konklusjonen din at jeg bare skal gi opp? Jeg bare vet at om du ikke er så sulten så hjelper det at måltidet er lekkert. Jeg tror det er der problemet ligger. Det er også mulig hun er misfornøyd med sin egen kropp og at problemene skyldes at hun ikke er komfortabel med seg selv, men egentlig tviler jeg på det. Jeg har hatt forhold til damer som senere har vist seg å være lesbiske også. De har oppført seg på en måte som ligner på det du beskriver, bortsett fra at de var enda mindre opptatt av sex. Jeg tror det å forsøke å legge press er helt feil. Det eneste du kan gjøre er å gjøre deg selv så attraktiv som mulig. Posten til hanne er ikke dum. Endret 12. november 2010 av festen Lenke til kommentar
Gjest Hanne Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hei:) Jeg vil også anbefale deg å lese tråden om "Få et bedre sexliv" Hanne. Lenke til kommentar
Gjest gjeeest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Takker for svar frå festen og hanne! Skal ærlig innrømme at vi ikke har prøvd ut spill ol. som går ut på hvorfor vi elsker hverandre, så takker for det tipset. Har for det meste prøvde å snakke om å prøve ut nye ting når det gjelder sex, så kanskje lurt å prøve ting som ikke er så direkte. Skal dog si at vi gjør masse ting i lag som å se film, lage god mat i lag og gå tur...og jeg har ofte (vil jeg påstå) prøvd å være romantisk ved f.eks kjøpe blomster eller spontant overraske med en kroppsmassasje. Jeg vet jeg hørest ut som en dritsekk, men jeg synst jeg har gjort veldig mye riktig uten å ha fått "betalt" Så tipsene deres blir altså at jeg heller kan pushe på med å gjøre romantiske ting og å gjøre meg så attraktiv som mulig? Føler jeg har gjort mye av det, men kan nok være enig i at det er den beste veien å gå uten å riskikere alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg