Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg er forelsket :-/

Gjest nikki nik

Anbefalte innlegg

Gjest nikki nik

Hei, er en gutt på 17 år.

æ har ei vennine på 16år ho like mæ å æ like bestevennina henns, bestevennina hennes også e 16år å ho ble sammen med fienden min igår.

jeg prøver å glem ho å ikke tenk på ho men det går ikke, når jeg sover så tenker æ bare på ho å når æ våkne, første ordet æ sir e navnet hennes første tingen som dukker opp i hodet mitt er ho, uansett hvor jeg ser så ser jeg bare hun, ho er i tankan min 24/7. til og med jeg drømmer om ho :-S

æ sir sjøl at jeg vil glem ho men langt inni mæ sier ikke det.

æ vil helst ha ho isteden for å glemme ho.

forslag ka æ kan gjør for å få ho? for å si det sånn så e æ helt gal etter ho, men ho vet forsatt ikke at æ like ho eller at æ e forelska i ho.

håper virkelig dere hjelper til. :-(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kommer ikke til å få henne hvis du plasserer henne på en pidestal slik som du gjør nå, du er tydeligvis kraftig avstandsforelsket.

Det er EN ting du kan prøve... Si at du vil snakke med henne og si at du syns hun er dritsexy. All or nothing, pal.

Lenke til kommentar

Du kan begynne med å lese retningslinjene(clicky) for forumet.

"Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang."

Også så jævlig pirkete a? Er jo null problem å forstå hva som står der, og det er vel strengt talt grunnen til den regelen?

OP: Sånn er livet. Og slik som du beskriver, har nok de aller fleste tenåringer opplevd før eller siden. Det går over ;)

Lenke til kommentar

OP: Sånn er livet. Og slik som du beskriver, har nok de aller fleste tenåringer opplevd før eller siden. Det går over ;)

Enig med denne posten, de fleste tenåringer blir såret i kjærligheten flere ganger iløpet av livet og det føles alltid hardt.

Tenk på noe annet, gå ut med venner/venninner og kom deg over henne. :)

Du finner alltids ei ny ei.

Endret av SnapShoot
Lenke til kommentar
Gjest nikki nik

Nator, jeg har gjort det men det hjelper ikke.

jeg vil (å vil ikke) glemme ho :(

så sjansen er null for å få ho?

jeg kan absolutt gjør alt bare for å få ho, men alle veier er stengt for meg, vet virkelig ikke hva jeg skal gjør å ikke gjør :-(

jeg prøver å la vær å snakk med ho men det går seriøst ikke.

:-(

Lenke til kommentar

Øh, altså. Du liker henne sikkert veldig godt nå, men det vil GARANTERT gå over i løpet av en måned, eller noe rundt der. Jeg har følt det samme. Men jeg er absolutt over de, og jeg er glad jeg ikke gjorde noe med det, for jeg liker de ikke i det hele tatt i dag. Nå er dette sikkert verdens dårligste tips.

Du kan jo snakke med henne om det. Hvis du ikke bryr deg om å bli avvist er det beste du kan gjøre å snakke med jenten du liker, det verste som kan skje er at du blir avvist. Det er ikke noe slags mirakeltips, enten liker hun deg eller så liker hun deg ikke. Trenger du hjelp til å finne ut hvilken setting du skal snakke med henne i? For problemstillingen er noe merkelig.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Hjelpe? Folk sier jo glemme henne...det er vanskelig å si noe annet...

Eller vil du ha en eventyrlig plan? HER er en:

-Finn på noe kult du kan være som ville imponert henne

-Som rockestjerne, modell, forfatter, stjerneadvokat, lege, Morten Gamst pedersen, whatever

-Glem henne og fokuser på å bli det i mange år

-Om 10-20 år, når du har nådd målet, flytter du inn i en luksuriøs leilighet ved siden av henne

-Nå satser vi på at hun har hatt 3 kjærester som alle har vært utro og alkoholikere og forlatt henne og hun er trist og lei

-Så kommer DU ut fra ingenting og tar henne til deg! Hurra.

-the end-

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...