KingDingLing Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) High Diamond Terran (men klarer meg fint med alle rasene) trenger noen å øve med. Når man spiller på ladder så har man ikke anledning til å teste ut konkrete situasjoner og det å ha noen å trene med ville vært helt supert. Gjerne mer enn en, for all del! Så er du interessert i å gjøre meg bedre og samtidig bli bedre selv så hyl ut =) Nico Endret 19. desember 2010 av nicoloco Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Gjerne Trenger litt trening sjæl føler jeg Endret 13. november 2010 av Iste-Mannen Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 Gjerne Trenger litt trening sjæl føler jeg Legg meg til da NicoLoco 587 Noen flere? Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skaffer meg Starcraft 2 til jul, så tar kanskje kontakt da Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Trenger kanskje en sparringpartner jeg og, så bare legg meg til. Spiller Terran og spiller i platinum, ligger på ca 1100 poeng så er nok ikke på ditt nivå, men kanskje en dag.. Error 343 Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg ''fikk'' meg SC2 idag (riktignok kjøpte, men, men). Heter ''Jaricho'' på battle.net bare å legge til, ps: jeg er ikke 100% super-noob! Har spilt age of empires 2 og Warcraft - frozen throne aktivt, så er ikke så værst. Men trenger selv også litt treing hvis noen her fortsatt trenger å øve seg litt vil spille MED dere, ikke MOT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå