Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fronter Hack

Anbefalte innlegg

hello,

har snust litt rundt på nett etter å hvordan hacke en fronter bruker? jeg har brukernavnet til lærern min men kan ikke passordet. er det noen som vet hvordan man gjør det? vil ikke ta risken for å bli tatt ved å sende en keylogger fordi it ansvarlig på skolen er kjempe smart :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette forumet er ganske snerpete når det gjelder slike ting, prøv heller http://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=118

Slutt med moraliseringen, folkens.

Nå er eneste hackerhjelpen man kan få på nFF tilfeldige ting fra scriptkiddies. Ikke stort, altså.

Trådstarter: Om du interesserer deg for hacking, så vær forsiktig med hva du bruker det til. White Hat (lenke) er den kule formen for hacking. ;)

Selv oppdaget jeg et XSS-hull på en nettside nå på onsdag. jeg testet det ut, og klarte å logge meg inn som andre personer på den nettsiden. Sendte mail til folka, og hullet ble fikset. :)

Er du virkelig interessert i dette, eller ønsker du bare å "hacke fordi det er kult"? Sistnevnte er som regel scriptkiddies (lenke) som ikke har peiling, og bare bruker programmer og fremgangsmåter som andre allerede har funnet. Om du virkelig er interessert, anbefaler jeg faktisk å lese bøker om sikkerhet. Selv driver jeg en del med webutvikling, og har lest en bok som heter "Innocent Code - A security wake up call for web programmers". Den tar for seg alle mulige fallgruver man bør unngå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...