Tracertgeek Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 hello, har snust litt rundt på nett etter å hvordan hacke en fronter bruker? jeg har brukernavnet til lærern min men kan ikke passordet. er det noen som vet hvordan man gjør det? vil ikke ta risken for å bli tatt ved å sende en keylogger fordi it ansvarlig på skolen er kjempe smart :S Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Min anbefaling; ikke gjør det. Det er ulovlig, og du kan risikere å bli tatt. Alle ipadressene til de som logger på, blir lagret i en database hos fronter. Og et annet spørsmål; Hvorfor? Endret 11. november 2010 av ÜN#Cookie Lenke til kommentar
Tracertgeek Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 aaaa hørt mye om det ja... det eneste jeg vil er å fjerne en times fravær som jeg ikke får gyldig på, thats it. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du vil hacke fronterbrukeren til læreren din for å slette én times fravær? Vis det bare er snakk om den ene timen vil jeg ikke brydd meg. Ingen arbeidsgivere forkaster deg bare fordi du var borte i en mattetime på skolen. Tenk selv. Lenke til kommentar
Tracertgeek Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 hehe ser den... men egentlig så er det på en måte en hobby å "småhacke" og jeg har kjempe lyst til å lære det for personlig vinning... men veit du ossen man gjør det da? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tja, Tjo. Det finnes mange forskjellige måter å gjøre det på, uten å nevne noe. Jeg holder fremdeles på mitt standpunkt; Ikke gjør det. Derfor skal jeg selvfølgelig ikke hjelpe deg med å gjøre det. Lenke til kommentar
Tracertgeek Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 huff ok. men jeg kan love deg at det ikke blir brukt feil. jeg skall ikke slette det fraværet engang, sier bare at mamma må skrive at jeg følte meg dårlig og få gyldig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Håper du blir tatt og får fengselsstraff. Helt særiøst. Men hey! Da får du i det minste gyldig fravær. 1 Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dette forumet er ganske snerpete når det gjelder slike ting, prøv heller http://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=118 Slutt med moraliseringen, folkens. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Moralisering er vel greit nok i dette tilfellet. Samtlige av trådstarters poster, bryter mer eller mindre med forumreglene på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Slutt med moraliseringen, folkens. Ja, det er uhørt frekt å anbefale folk å avstå fra lovbrudd... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dette forumet er ganske snerpete når det gjelder slike ting, prøv heller http://freak.no/forum/forumdisplay.php?f=118 Slutt med moraliseringen, folkens. Nå er eneste hackerhjelpen man kan få på nFF tilfeldige ting fra scriptkiddies. Ikke stort, altså. Trådstarter: Om du interesserer deg for hacking, så vær forsiktig med hva du bruker det til. White Hat (lenke) er den kule formen for hacking. Selv oppdaget jeg et XSS-hull på en nettside nå på onsdag. jeg testet det ut, og klarte å logge meg inn som andre personer på den nettsiden. Sendte mail til folka, og hullet ble fikset. Er du virkelig interessert i dette, eller ønsker du bare å "hacke fordi det er kult"? Sistnevnte er som regel scriptkiddies (lenke) som ikke har peiling, og bare bruker programmer og fremgangsmåter som andre allerede har funnet. Om du virkelig er interessert, anbefaler jeg faktisk å lese bøker om sikkerhet. Selv driver jeg en del med webutvikling, og har lest en bok som heter "Innocent Code - A security wake up call for web programmers". Den tar for seg alle mulige fallgruver man bør unngå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tråden stenges da det trådstarter vil ha hjelp til er et brudd på norsk lov. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg