Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette slutten på forholdet mitt? :(

Gjest redd gutt

Anbefalte innlegg

Vel ok, flott det da. Saken er at verken jeg eller du veit 100% hva som blir til å skje.

Selv om du har opplevd noe lignende og det har gått bra, så betyr det ikke at det gjør det for alle andre.

Min intiusjon og erfaring sier at nå går det gale veien. TS merker at noe er galt og er redd, og det er nok helt sikkert ikke uten ubegrunnet.

Det er hva jeg tror hvertfall.

Så sant, så sant. Jeg innrømmer feilen min her. Jeg snakker ut av at hun er glad i han også.

fikk nettopp melding i fra henne igjen, og virker som hun er litt i bedre humør, men er ikke helt sikker. men jeg skal ikke gjør noe ut av desperasjonene mine hehe. Skal la det gå sin gang, og gi henne pusterom om det er det hun trenger :)

Good, gjør det, gi henne pusterom i en ukes tid så er alt glemt. Du vil kanskje ikke føle deg så bra i 2 ukers tid, men det går over.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter

fikk melding igjen, og jeg skrev at jeg gleder meg til og se henne igjen og eneste jeg får tilbake er: <3

og så sa jeg at hun måtte sove godt og drømme søtt og at jeg elsket henne mer enn alt og det jeg fikk tilbake er: love you to<3

dere tenker kansje nå: jamen da er vel saken okey.

Men jeg merker det på henne med en gang at det er noe som ikke stemmer overhode. Hun pleier ALDRI og skrive så korte melding og på den måten der. Mulig jeg bare er paranoid nå, og vendt meg til litt får mye av det gode, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Tror ikke du skal være alt for redd.

Du sier du har vært sammen med dama i over ett år?

Snakker dere aldri om "personlige" ting sammen?

Har hatt dame selv i 2 år nå, og vist jeg merker det er noe feil, maser jeg helt til jeg får svaret!

Du må bare si hvordan du føler det. Si at det er utrolig sårendes at hun er sur og lei seg.

For det er vell sånn det føles?

Er utrolig dårlig gjort av dama og være sur på kjæresten over lang tid, mens han ikke får vite en dritt om hva det er. Må være utrolig kjipt!

Fortell henne det, og kanskje hun ser litt fra din synsvinkel også.

Få det presset ut av hun!

Kan godt hende det er noe hun egentlig vil dele med deg, men ikke tørr. Da er det lurt å presse det ut av henne. Blir godt for dere begge!

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

jeg har prøvd og presset det ut av henne, men hun nekter og si meg noe. Og vi har delt veldig mye personlige ting, men i det siste har det virket som at hun ikke vil si noe til meg, får jeg må uansett mase det ut av henne. Har også sagt til henne hvordan jeg føler det da hun virker lei seg/sur men eneste jeg fikk til svar var et: hmm.

Lenke til kommentar

altså da jeg sier presset da mener jeg maset :p

Og det er uten tvil en av grunnene til at ting har blitt verre.

Sorry, men ut ifra det du forteller her, så ser det ut som om forholdet ditt går mot slutten.

Slutt å gi han falske forhåpninger Kaymeerah.

Lenke til kommentar

Så hvordan klarer Brad å presse ut ting fra dama si uten å gå i samme "mase-fella"? Latterlig at de ikke bare kan si hva som er galt... Har vært i samme situasjon, og man merker fort når alt ikke er som det skal. Det at hun var så kort i de svarene er heller ikke et godt tegn. Jeg ville nok unngått å skrevet så mange "elsker deg"-meldinger, og ligget litt lavt i terrenget. Lykke til!

Lenke til kommentar

Ut i fra det TS har skrevet er det åpenlyst at det går mot slutten.

Nei, igjen, vært gjennom akkurat samme greien, og det går bare bedre og bedre mellom oss.

Vel ok, flott det da. Saken er at verken jeg eller du veit 100% hva som blir til å skje.

Hahaha win

Dette med at hun snakker med kameraten din - Dersom han er en så god venn, så regner jeg selvfølgelig ikke med at han kommer til å prøve seg på hu.

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Så hvordan klarer Brad å presse ut ting fra dama si uten å gå i samme "mase-fella"? Latterlig at de ikke bare kan si hva som er galt... Har vært i samme situasjon, og man merker fort når alt ikke er som det skal. Det at hun var så kort i de svarene er heller ikke et godt tegn. Jeg ville nok unngått å skrevet så mange "elsker deg"-meldinger, og ligget litt lavt i terrenget. Lykke til!

Tro meg, kvinner i dårlig humør liker ikke mas!

Lenke til kommentar

Det kan jo være at det har blitt en selvoppfyllende profeti? Det er aldri kult å få spørsmålet om hva som er galt, eller hvorfor man er sur, dersom man faktisk ikke er det. Hvis du da har fortsatt å mase om det, kan du ha skapt et problem av ingenting. Jeg synes du skal gi henne litt rom, og ikke ta det opp flere ganger. Hvis hun har planer om å gjøre det slutt, får du nok vite det snart uansett. Og dersom hun ikke har planer om det, så har du iallefall ikke gjort situasjonen verre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ut i fra det TS har skrevet er det åpenlyst at det går mot slutten.

Nei, igjen, vært gjennom akkurat samme greien, og det går bare bedre og bedre mellom oss.

Hahaha win

Ja..men..For meg og en god del andre smarte folk her inne er det obviosly. Men såklart vi er ikke gud heller.

Og dere skal ta det Kaymeerah sier med en klype salt, han har ikke kjæreste. Han snakker kun om en venn. Not the same.

Lenke til kommentar

Gypsy, det kan du dessverre ikke si uten å kjenne til situasjonen mellom oss to. Det spørs veldig, veldig mye på vennskapet. Det eneste vi ikke gjør sammen er seksuelle ting og kyssing. Selvfølgelig kan disse 2 tingene ha en effekt på ett forhold, men nå snakker vi da om en kvinne som, etter det jeg har lest var bare i fryktelig dårlig humør og ville ha tid for seg selv en stund, da er det akkurat det du må gjøre.

Du burde ikke mase på henne, du burde heller bare være med henne, gjøre hun glad og ikke minne henne på den kvelden i det hele tatt.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gypsy, det kan du dessverre ikke si uten å kjenne til situasjonen mellom oss to. Det spørs veldig, veldig mye på vennskapet. Det eneste vi ikke gjør sammen er seksuelle ting og kyssing.

Jaha. :hmm:

Dere er gode venner, det har du jo selv sakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...