Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er dette slutten på forholdet mitt? :(

Gjest redd gutt

Anbefalte innlegg

Gjest redd gutt

Hei.

Sitter opp i en liten(eller stor?) floke her nå. dama mi har virket ganske usikker i det siste, og virket lei seg og litt småsur av og til.

Og ikveld spurte jeg rett ut: Er det meg du vil ha?

og jeg får et frekt/surt svar tilbake: Kansje.

Også spurde jeg henne om hva det var får noe, og hun sier ingenting, men virker fårtsatt småsur. Og hun kommer i morgen og skal (skulle hvertfall) være hele helgen, men i stad sa hun at hun viste ikke om hun kom til og bli hele helgen.

Og da spør jeg igjen: er du sikker på at det ikke er noe som har skjedd?

og da får jeg et surt JA tilbake.

Så nå vet jeg ikke hva dette skal bety, og skjønner ingenting og sitter bare her og skjelver og er redd får at hun skal slå opp, får jeg elsker den jenta mer en absolutt alt!

Så noen som vet hva dette her kan bety?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Langt fra riktig Ishq.

TS: Ikke hør på Ishq, hvis hun vil være i fred nå så lar du henne være i fred. I morgen er humøret hennes bedre, ikke ødelegg det med å minne henne på det du skrev her!

Det vil ende opp med sure reaksjoner, og dere vil ikke snakke på en stund hvis hun ikke er veldig veldig glad i deg.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Ok, skal ikke nevne noe i morgen, MEN vist hun fortsatt er slik, da kommer jeg til og prøve og finne ut hva det er som er galt. Jeg blir gaaaaaal, får er så redd nå :(

Lenke til kommentar

Ahh, det er akkurat panikk du må unngå. Har ikke kjæreste, men en veldig veldig god venn som jeg har vært borti dette her med ofte. Det gjelder å ikke nevne det på en ukes tid uten at hun tar det opp med deg selv. Snakker de ikke om det så vil de ikke snakke om det før de tar det opp.

Observer og angrip!

1. Har hun mensen?

2. Har hun dårlige dager?

3. Har du glemt noe viktig?

4. Har du gitt henne oppmerksomhet?

5. Liker hun klisjéer?

6. Er du kjedelig?

Gavekort treffer og godt her, det kan fint være hun har en dårlig dag eller mensen. Dette er grunnen for at du ikke bør snakke om det før hun gjør det.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Forholdet tar slutt hvis du fortsetter å mase :)

Riktig, forsetter han å mase om det før hun snakker om det tar forholdet slutt.

Tullball! Kvinner elsker oppmerksomhet! Du skal erodere hodet hennes med luften fra stemmen før du begynner å bli masete med positiv oppmerksomhet.

Tror han mente noe helt annet.

Du skal bare forberede deg på singellivet nå, du.

Nei, det spørs på hvor glad kvinnen er i han, om hun har mensen, dårlig dag eller hvor mye mannen maser.

Ja Gypsy, jeg vet du er kvinne, men her tar du dessverre ubegriperlig mye feil da jeg har gått gjennom slikt som dette utallige ganger.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Observer og angrip!

1. Har hun mensen?

2. Har hun dårlige dager?

3. Har du glemt noe viktig?

4. Har du gitt henne oppmerksomhet?

5. Liker hun klisjéer?

6. Er du kjedelig?

Nei hun får ikke mensen på grunn av noe p-pille greier. Og dårlige dager? det vet jeg ikke får det virker ikke som hun åpner seg får meg lenger. Virker som hun prater mer med en kompis av meg enn meg!

Ja jeg prøver så godt jeg kan og gi henne mye oppmerksomhet, men dei gangene jeg gjør det da har hun "ikke tid" lenger.

Hva du mener med klisjeer?

Om jeg er kjedelig? det kommer ann på hva du mener med kjedelig. Alle er kjedelige i blandt, men jeg gjør så godt jeg kan med og ikke prøve og være det.

Lenke til kommentar

Ohh, det med en annen gutt kommer nok til å gjøre deg sjalu i noen måneder sorry to say, men hun kommer seg over han, og går tilbake til deg hvis du bare er tålmodig og hun elsker deg.

EDIT: Gavekort har dog en plausibel mulighet lagt fram og, jeg baserer det meste jeg sier på at hun faktisk er glad i deg.

Hvor lenge har dere vært sammen?

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

vi har vært sammen i 1 år og 2 mnder.

fikk nettopp melding fra henne at hun kommer i morgen i hvertfall, så nå vet jeg ikke hva jeg bør forberede meg på.

Lenke til kommentar

Ut i fra det TS har skrevet er det åpenlyst at det går mot slutten.

Nei, igjen, vært gjennom akkurat samme greien, og det går bare bedre og bedre mellom oss.

fikk nettopp melding fra henne at hun kommer i morgen i hvertfall, så nå vet jeg ikke hva jeg bør forberede meg på.

Ta det rolig, ikke minne henne på noe av det du skrev ovenfor, og ikke gjør noe dumt ut av desperasjon.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ut i fra det TS har skrevet er det åpenlyst at det går mot slutten.

Nei, igjen, vært gjennom akkurat samme greien, og det går bare bedre og bedre mellom oss.

Vel ok, flott det da. Saken er at verken jeg eller du veit 100% hva som blir til å skje.

Selv om du har opplevd noe lignende og det har gått bra, så betyr det ikke at det gjør det for alle andre.

Min intiusjon og erfaring sier at nå går det gale veien. TS merker at noe er galt og er redd, og det er nok helt sikkert ikke uten ubegrunnet.

Det er hva jeg tror hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

fikk nettopp melding i fra henne igjen, og virker som hun er litt i bedre humør, men er ikke helt sikker. men jeg skal ikke gjør noe ut av desperasjonene mine hehe. Skal la det gå sin gang, og gi henne pusterom om det er det hun trenger :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Forbered deg alltid på det verste, da blir ikke fallet så hardt, eller så får du deg eventuelt en fin opptur.

Et motto som funker til det meste.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

ja jeg har forberedt meg på det værste, slik at en EVENTUELL opptur kan smake godt. Men jeg vet ikke om jeg takler og miste henne om jeg gjør det :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...