.... Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Vurder forøvrig modellen med styrepinne midt på ala IBM/Lenovo Thinkpad. Angrer på at jeg ikke valgte det når jeg kjøpte mitt. Ingenting å angre på. Styrepinnen til Endurapro får generelt dårlig omtale på geeckhack.org.[1],[2],[3] Endret 2. januar 2012 av .... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) da sitter jeg å venter på mitt Unicomp Spacesaver 105 i sort/grå med svenske taster fikk de til å slenge med noen umerkede taster så jeg kan kjøpe noen vinylklistremerker fra ebay med norske tegn til de 3-4 tastene det gjelder.. *Gleder seg!* Endret 20. november 2010 av Dimm Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Der hadde julegaven min kommet og må si at det er veldig godt å skrive på.. Samboeren min skjønte ikke helt meningen med all lyden, men kom fram til at hun også skriver mye mere avslappet og raskere på dette enn på sitt eget tastatur. Får se om jeg overlever uten et ergonomisk tastetur, men kan si med en gang at hvis jeg må gå tilbake til gummitaster vil jeg blir misfornøyd Endret 1. desember 2010 av Dimm Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Skaffet meg BlackWidow igår. Knappene føles ekkelt, man føler at det er en fjær som går mellom tastene. Føles akkurat som om noe er i veien med et vanlig tastatur. Lydnivået er ekstremt høyt men det som jeg sliter mest med er vel makro knappene. De er plassert til venstre for tastene. Folk med touch metoden og som aldri ser på tastene som meg vet å finne knappene ved å kjenne kanten på tastaturet. Da får man fort problem når du må gjennom makro taster her først. Skikkelig uvant. Skal teste litt til om jeg klarer å venne meg til det, men inntrykket sålangt er veldig ekkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå