Gå til innhold

Andre som har så random musikksmak?

Jooose

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spotify:user:scurze:playlist:4agyY07CYU0SUCSZMNGwH5

http://open.spotify.com/user/scurze/playlist/4agyY07CYU0SUCSZMNGwH5

Andre som har så random musikk smak? I så fall. Noe å tilføye? ;D

Er no slik at jo mer man hører på musikk, jo mer definert musikksmak for man.

Da jeg var yngre hadde jeg en slik musikksmak som det der, hørte på alt mulig. Men nå er det mer konsentrert på hardrock, spesielt fra 70-tallet, men hører fortsatt på alt mulig rart.

Er slik at engang så oppdager man en sjanger eller et band som passer en perfekt.

Lenke til kommentar

Vel, det var jo nokså tilfeldig, mye typisk moderne ungdoms"musikk" som folk egentlig ikke liker men hører på for å være "indie" eller å fremstå som en kul kis, ispedd en del gamle slagere som Dire Straits, Foo Fighters, DIO, the Police og litt forskjellig fra Absolute Power Ballads 1-3, bare hits og ingen av de mer ukjente og (etter min mening) bedre låtene.. Rart at du har Paul Stanley og ingen låter fra Kiss :)

Ikke så veldig overraskende, det som overrasket meg mest var at du hadde en låt fra drittplaten til Chris Cornell & Timbaland, etter anmeldelsene å dømme så trodde jeg både Chris Connel og Timbaland fansen hatet den platen :tease:

Er denne listen random nok, eller er det for mye rock og for lite hiphop og annet skrål til det? :)

Lenke til kommentar

OH YOU! You're so random!

Srsly, jeg kan høre på alt fra Burial til Wolves in the throne room til Deadmau5 til Darkthrone til Rusko til Goldie til Zeppelin til OSV OSV. Ser ikke på at det er så jævla crazy "random" at det gjør noe.

Jeg er forsåvidt veldig uenig med hr. Hunter147. Før når jeg var kid så konsentrerte jeg meg om en sjanger(metal, selvfølgelig og da spesifikt black metal), men så ble jeg litt eldre og etterhvert som tiden gikk mer åpen for nye inntrykk. Jeg elsker idag elektronisk musikk, men jeg er også glad i forskjellig metal fortsatt. Og hiphop. Og pop. Og og og og... Dess mer man hører på musikk, dess mer åpen blir man for flere inntrykk og til slutt så lærer du å sette pris på det også.

Hadde jeg bare skulle fokusert på en sjanger eller enda verre(!) et band, så tror jeg at jeg ville gitt opp å høre på musikk. Musikk er fantastisk i og med at du kan utforske helt nye verdener av opplevelser og følelser bare med å skru opp lyden og få opp øya(eller.. øra?).

Lenke til kommentar

Jeg lytter for tiden mest til trance, klassisk fra barokken, AOR og black metal. Altså artister som Armin van Buuren, Händel, Magnum og Windir.

Ganske random ved første øyekast. Men samtidig ikke da sjangrene bygger på mye av den samme harmonilæren.

Jeg er kresen så det aller meste jeg hører innenfor alle mulige sjangre oppleves som drit. På treningsstudioet må jeg nesten alltid sette på ipoden da jeg som oftest ikke takler musikken som spilles. Skranglerock kan jeg fint klare meg foruten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...