Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hallo. No er det snart juletider og mor og far har tilbydd seg å kjøpe meg ein ny MP3-spelar (er heilt avhengig av min Sansa Clip 2 GiB), og eg har leita litt rundt på nettet etter ein MP3-spelar som: 1. Brukar vanlig USB-inngang, som USB Mini 2. Fungerer under Linux 3. Støttar Ogg Vorbis 4. God podkaststøtte Eg tenkte at eg skulle satse på ein mp3-spelar med same form som Apples ipod nano og rundt 16 GiB med plass. Video, berøringskjerm og slike fænsie greier er ikkje noe for meg. Mp3-spelaren min blir som oftest brukt når eg skal gå opp til univ. eller til butikken, når eg er på trening, når eg er på do (må ha noe å gjøre ) og når eg skal ta offentlig transport. Altså når eg treng å kunne sjå kva som hender rundt meg. Helst skal eg kunne operere han delvis frå lomma så eg slepp å opne jakka i kaldveret for å byte podkast. Eg har sett meg ut ein Samsung P3 og ein cowon iaudio 9, men er veldig usikker på podkast-støtta og batterilevetida. Er det kanskje noen andre typar eg bør vurdere? Skal kjøpe meg eit AKG K450 hovudsett og lydkvalitet er ikkje superviktig for meg. At spelaren kan hugse kor eg er i eit podkast er veldig viktig. Vil ikkje måtte spole meg fram til kor eg er. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg vet ikke hvordan podcast-støtten på J3 er, men batteritiden er veldig god (64 timer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå