Runningback Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hei. Nå sitter jeg her og lurer på hvem i alle dager denne personen er: LINK HER <-- Han til venstre på videon. Er han skiløper, god? Hva heter han? Endret 11. november 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei. Nå sitter jeg her og lurer på hvem i alle dager denne personen er: LINK HER <-- Han til venstre på videon. Er han skiløper, god? Hva heter han? Vidar Løfshus. Han er sjefen for langrennsgutta. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Tusen hjertelig. Googlet lenge om hvem han der var. Søkt opp alle ski klubber i hele Norge, samt sjekket spiller listen til FIS. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvorfor så nysgjerrig? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Trodde jo han var skiløper da, også la jeg merke til at han var trønder. Og må jo nesten få med meg hvem som er god på ski her ifra (er vel de fleste det). Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Virker lenken for deg, Latias? For virker ikke her. (mtp dine forum-krefter) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 http://www.vg.no/sport/ski/langrenn/northug/artikkel.php?artid=10018847 Der er hvertfall artikkelen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Virker lenken for deg, Latias? For virker ikke her. (mtp dine forum-krefter) Trådstarter endret visst lenken rett før jeg skulle sitere innlegget. Den lenken i sitatet virker ikke nei, selv ikke for meg eller mine forumkrefter. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Jepp, var noe tull der. Ble sendt tilbake til innlegget. Så gjorde den om. Edit: Da lurer jeg på hvordan du klarte å finne ut hvem det var når linken ikke fungerte Latias? Endret 11. november 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå