linndy Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 hei. jeg har fått ny data og har instalert msn live messenger, men når jeg skal logge på så går det ikke, så trykker jeg på feilsøk å det den ikke har hake på er : IEs instilling for frakoblet. hva vill det si?? hva må jeg gjøre for at den skal bli godkjent?? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dette er et problem en del har, og som kanskje kan være litt vanskelig å forstå betydningen av. Sånn fikser du problemet ditt: 1) Åpne Internet Explorer 2) Gå inn i innstillingene (Alternativer for internett) 3) Trykk på fanen "Avansert" 4) Trykk på "Tilbakestill" og Trykk ja. Nå skal det funke igjen, vis ikke så skal jeg prøve en gang til Lenke til kommentar
linndy Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Dette er et problem en del har, og som kanskje kan være litt vanskelig å forstå betydningen av. Sånn fikser du problemet ditt: 1) Åpne Internet Explorer 2) Gå inn i innstillingene (Alternativer for internett) 3) Trykk på fanen "Avansert" 4) Trykk på "Tilbakestill" og Trykk ja. Nå skal det funke igjen, vis ikke så skal jeg prøve en gang til men det står at man må starte explorer på nytt for at det skal fungere, vill det da si å starte maskinen på nytt? Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 men det står at man må starte explorer på nytt for at det skal fungere, vill det da si å starte maskinen på nytt? Nei. Dette vil si å lukke Internet Explorer, og så åpne det på nytt. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 men det står at man må starte explorer på nytt for at det skal fungere, vill det da si å starte maskinen på nytt? Nei. Dette vil si å lukke Internet Explorer, og så åpne det på nytt. hmm da funker det ikke :S Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hmm, besynderlig rart. Skal komme tilbake med mer hjelp vis jeg kommer over en måte å fikse det på. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå