.Tv.Neo Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei folkens. Eg går rett på sak... str_replace($search,"<b>$search</b>", $navn); Sånn ser linjen min ut. Problemet er at den er CASE sensitiv... Hvordan kan eg gjøre dette sånn at den ikke blir case sensitiv? Takker for svar på forhånd. mvh. Stian Lenke til kommentar
.Tv.Neo Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Bruk str_ireplace(). Fatal error: Call to undefined function: str_ireplace() in /home/sites/bedriftshop.no/www/shop/admin/admins/varer.php on line 88 Det funket ikke.... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 http://no2.php.net/manual/en/function.str-ireplace.php Lenke til kommentar
.Tv.Neo Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 (PHP 5 CVS only)Eg har ingen tilgang til PHP 5 på serveren min.... Er d ingen måte å gjøre d på i PHP 4?[/url] Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 (PHP 5 CVS only)Eg har ingen tilgang til PHP 5 på serveren min.... Er d ingen måte å gjøre d på i PHP 4?[/url] Så du ikke eksemplet på php.net da?? Det er lov å tenke litt selv vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå