torandresl Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Jeg bestilte min HTC Desire for ca 1 måned siden og så stod det: "Ubekreftet 28.10" dette har senere blitt endret til 31.10 så til 11.11 og i går ble det utsatt til 30.11 Derfor har jeg et spørsmål som noen kanskje kan svare på: Er det mulig å kjøpe telefonen i en telebutikk for eksempel i morgen for ca samme pris som fra telenor, så jeg slipper å vente så lenge? Er litt krunglete forklaring, men om du tenker deg litt om, forstår du det kanskje Endret 12. november 2010 av torandresl Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tittelen din blir veldig rar. Men jeg vil anbefale deg (vis mulig) å kansellere orderen fra telenor, og bestille en annen plass, med samme pris (eller billigere, naturligvis) Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Telebutikken selger bare Netcom og Chess... ser ikke helt linken mellom telebutikken og Telenor her? For å svare generelt så kan du kjøpe telefon i butikk til butikkens pris (ikke i Telebutikken om du skal ha Telenorabonnement). Dersom du skal kjøpe telefon subsidiert med avtaletid bør du avbestille den ordren du allerede venter på, samt få slettet eventuell avtaletid som KAN ha blitt effektuert på ditt telefonnummer den dagen du bestilte først. Endret 11. november 2010 av Lorimar Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Telebutikken er eid av ComHouse. ComHouse er eid av TeliaSonera, som eier NetCom. Derfor er det vel uaktuelt med Telenor hos Telebutikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå