Gå til innhold

Sortering av stort antall tekster etter tags

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Jeg får ofte interessante tanker og ideer som jeg ønsker å skrive ned. Temaene det omhandler er imidlertid svært ulike, stort sett alt mellom himmel og jord detter ned i hodet mitt. I den anledning er jeg ute etter et program eller en funksjon i et program som kan sortere og arkivere disse tankene.

For øyeblikket har jeg bare en haug med .odt-filer. Det fungerer så som så, men etterhvert som arkivet vokser ser jeg behovet for å sortere de bedre. Kort forklart ønsker jeg et program som kan lagre små eller store tekstbiter med tilhørende tags. Ved å søke på en bestemt tag skal jeg da kunne få opp alle relaterte tekstbiter.

Finnes noe slikt der ute? I utgangspunktet er et program på maskinen min å foretrekke, web-applikasjoner nedprioriteres.

På forhånd tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjertelig takk! Programmet ser definitivt ikke verst ut. Jeg har imidlertid ikke Office-pakken, og har ingen planer om å kjøpe den eller i det hele tatt ha det på min maskin. Etter en tur innom bukta ser det imidlertid ut til at jeg kan få OneNote som standalone-program, håper det fungerer.

Ellers mottas andre forslag med takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...