Jolly Good Fella Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei og hopp! Jeg får ofte interessante tanker og ideer som jeg ønsker å skrive ned. Temaene det omhandler er imidlertid svært ulike, stort sett alt mellom himmel og jord detter ned i hodet mitt. I den anledning er jeg ute etter et program eller en funksjon i et program som kan sortere og arkivere disse tankene. For øyeblikket har jeg bare en haug med .odt-filer. Det fungerer så som så, men etterhvert som arkivet vokser ser jeg behovet for å sortere de bedre. Kort forklart ønsker jeg et program som kan lagre små eller store tekstbiter med tilhørende tags. Ved å søke på en bestemt tag skal jeg da kunne få opp alle relaterte tekstbiter. Finnes noe slikt der ute? I utgangspunktet er et program på maskinen min å foretrekke, web-applikasjoner nedprioriteres. På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Personlig har jeg i det siste begynt å bruke OneNote, som er en del av Office. Det er ikke helt likt det du spør etter, men det høres ut som om det kan dekke ditt behov. http://www.youtube.com/watch?v=j5bHf_pV-ZM&feature=related Hvis du ser hele filmen ser du at du også kan legge til tags som blir søkbare. (Beklager for den idiotiske reklamedama som snakker....) Lenke til kommentar
Jolly Good Fella Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Hjertelig takk! Programmet ser definitivt ikke verst ut. Jeg har imidlertid ikke Office-pakken, og har ingen planer om å kjøpe den eller i det hele tatt ha det på min maskin. Etter en tur innom bukta ser det imidlertid ut til at jeg kan få OneNote som standalone-program, håper det fungerer. Ellers mottas andre forslag med takk. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er du student eller liknende er det også mulig du har gratis tilgang til bare OneNote, mange universiteter har avtaler om slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå