Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Savner han så mye!

Gjest Jente16år

Anbefalte innlegg

Gjest Jente16år

Hei allesammen

Jeg sliter skikkelig med savn nå, og som sikkert alle vet er det forferdelig å savne noen. En fyr som jeg er på vei inn i et forhold med, bor et stykke unna og han kommer ikke før neste helg, kanskje. Vi har snakket en del på telefonen sammen og det hjelper jo såklart, men jeg har SKIKKELIG lyst til å bare gi han en skikkelig mose-klem og kjenne han. Har alltid vært flink til å takle savn (bodde hjemmefra et år). Det er værst liksom de første dagene/den første uken etter du har vært med de du er glad i og som står deg nær, også takler du det bedre. Tror jeg er inne i den værste perioden nå, så jeg håper og tror det går bedre etter hvert, men nå som jeg savner han så fælt må jeg bare få det ut!!

Noen flere som har vært i et "avstands-forhold"? Nå har jo vi faktisk muligheten til å se hverandre, men det er jo gjerne med 3 ukers opphold mellom hver gang.

Tips og råd til hvordan man kan takle savn litt bedre?

Hilsen jente på 16 år (-:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk på msn og telefon, skaff skype så blir det litt billigere å ringe og høre stemmen hans! Og ikke sitt hjemme og sutre og savne hele tiden, da går tiden fram til neste møte kjempesakte. Finn på noe gøy med venner og lev livet som vanlig.

Jeg bor 5 timer unna kjæresten min, vi ser hverandre annenhver helg ca, håper på å få flyttet nærmere til neste år :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...