Lange Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg og en venn prøver å spille online med hverandre. Begge har åpnet portene nødvendig og vi kan pinge hverandre. Men vi kan ikke joine hverandres online games. Det er ikke første gang det skjer heller og vi begynner å bli lei. En tredje part kan se at jeg hoster og joine, men aldri vennen min og vice versa. Hva kan være grunnen? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 hvilket spill? kan jo være at dere ikke har samme versjon av spillet. f.eks. hadde jeg versjon 1.0 av et spill, vennen min hadde 1.2 og vi kunne ikke spille sammen. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Baldurs gate det er snakk om denne gangen. Vi gjorde begge en helt clean install av spillet, ingen mods ingen patch, ingen expansion pack. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hmm, er det lan funksjon i balders gate? Isåfall kan dere muligens bruke Hamachi eller lignende? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Skal prøve med gameranger. Men likevel merkelig at det ikke fungerer på vanlig måte. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Anntar det var deg jeg hjalp tidligere med dette, men vet ikke om innleggene her er fra før det eller etter. Du får si i fra om det er behov for videre assistanse. -Stigma Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Dette var før du hjalp meg. Skal se imorgen om det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå