Mippemor Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er det noen som kan hjelpe meg å finne ut hva det innebærer å leie ut møblert/delvis møblert? Regner man med bestikk og sengeklær og slikt når det er fult møblert? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Dette er så vidt jeg tror og vet ikke noe fast og forpliktende begrep. Man går gjennom kåken med leietaker ved avtaleinngåelse og -avslutning, og den skal tilbakeleveres i den stand den ble overlatt. Dette gjelder selvsagt også utstyr. Hva skal du leie ut? Endret 11. november 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Mippemor Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Dette er så vidt jeg tror og vet ikke noe fast og forpliktende begrep. Man går gjennom kåken med leietaker ved avtaleinngåelse og -avslutning, og den skal tilbakeleveres i den stand den ble overlatt. Dette gjelder selvsagt også utstyr. Hva skal du leie ut? Vi skal leie ut et lite hus på ca 80 kvm. Har igunn alt av møbler, men er usikker på om vi skal sette igjen kjøkkenutstyr og lignende. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hvis dere har anledning til å være fleksible kan dere jo høre med utleier hva de ønsker å ha liggende. Ser for meg at målgruppen din har mye slike ting selv, og da renner det fort over i skapene. Det enkleste og beste er kanskje å legge igjen et helt grunnleggende og begrenset sortiment av ting du ikke er redd for. Du vil ikke få TV2 på døra fordi det mangler østerskniv selv om annonsen sier "fullt møblert". Kanskje det er lurest å bare skrive "møblert". Endret 11. november 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
Mippemor Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Hvis dere har anledning til å være fleksible kan dere jo høre med utleier hva de ønsker å ha liggende. Ser for meg at målgruppen din har mye slike ting selv, og da renner det fort over i skapene. Det enkleste og beste er kanskje å legge igjen et helt grunnleggende og begrenset sortiment av ting du ikke er redd for. Du vil ikke få TV2 på døra fordi det mangler østerskniv selv om annonsen sier "fullt møblert". Kanskje det er lurest å bare skrive "møblert". Det var virkelig ikke dumt å bare skrive møblert! Takker så mye for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå