Rose80 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har nå min andre Xperia mini pro. Den første virket i 1 døgn før jeg skrudde den av pga ferie og etter endt ferie (hadde ikke tid til å sette meg inn i internettbruken før jeg reiste så jeg tok den derfor ikke med) fikk jeg ikke ladet den eller startet den. Prøvde jeg å skru den på blinket den rødt 3 ganger og ingenting skjedde. Etter å ha sendt den inn fikk jeg ny. Nå har jeg problemer igjen. Fikk ikke koble meg opp på 3G nettet i dag så jeg skrudde den av. Den hadde allerede da vært på lading i en time. Etter det fikk jeg ikke skru den på igjen. Har prøvd å lade via pc og "rett i veggen". og har hatt batteriet ute utallige ganger. Til å begynne med vibrerte telefonen da jeg holdt inne "på"-knappen, men ikke noe skjedde. Nå har jeg sikkert tappet det lille som var igjen med strøm for nå vil den ikke vibrere. Etter ca 5-10 sek med trykk på på-knapp blinker telefonen 1 gang.... Er dette et vanlig problem på telefonen? Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Sowny Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 http://androidforums.com/sony-ericsson-xperia-x10-mini/122756-boot-error.html En som hadde problemer med SIM-kort, så test noe der fra? Lenke til kommentar
Rose80 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Det viste seg at jeg fikk skru på telefonen uten sim kort men ikke med. Sendte den inn på reparasjon og fikk den tilbake med nytt android system. Funker fint nå... Lenke til kommentar
TrollDiePIe Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Kor Masse kosta reperasjon? det samme har skjedd me mæ men får ikkje slått på mobiln uannsett men vibrere og blinke rødt lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå