frg Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har noen pdf-dokumenter liggende på webserveren som jeg vil at de besøkende skal kunne åpne. Hvordan kan dette gjøres(med php eller på andre måter...)? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Ved at brukeren installerer acrobat reader eller andre pdf-lesere? Hvis ikke så tror jeg det eksisterer et pdf-lib, men jeg vet ikke om det klarer å oversette pdf til html. Hvis det er mulig så forsvinner jo trossalt endel av ideen med pdf bort og da kan du like godt lagre filene som pdf. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Bare å lage en link til dokumentet det. Klienten må installert acrobat reader, men det er jo gratis og et krav dersom man skal lese pdf-dokumenter. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Forutsatt at brukeren bruker en maskin hvor Acrobat kan installeres. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Forutsatt at brukeren bruker en maskin hvor Acrobat kan installeres. ja, men det er jo hele poenget med pdf filer Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 /me mumler noe om alternative operativsystem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå