Gå til innhold

Kamptråd: Aston Villa vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrudde på tv-en i det 85. minutt (spilte fotball i snøen), så fikk med meg utligningen og bombarderingen av Villa. Var sikker på at dere skulle score på slutten der, og ut i fra de siste minuttene hadde det ikke vært ufortjent heller. Men jeg har ikke sett resten av kampen, så jeg skal ikke si noe mer enn det.

Må bare også legge til hvor mye jeg hater nordmenn kommentere engelsk fotball, det høres så gruuuusomt ut. "YUNAITED". Wæh. Mye kulere med engelskmenn, hele språket og intonasjonen passer som hånd i hanske for EPL.

Lenke til kommentar

Seriøst, Ferguson, legg opp før du ødelegger ryktet du har bygd deg opp. Drittlei hele fyren. Lyver, bedrar, oppfører seg som et barn mot pressen, snakker piss, oppblåst og nekter å kjøpe spillere enda vi er altfor dårlig.

Bra med 2-2 når det ble som det ble, men herregud, dette er faen ikke bra nok. 7 uavgjorte nå? fuck off, ræva.

Lenke til kommentar

Man U har som vanlig drittflaks og får med seg poeng.

Samme flaks som vi hadde mot Fulham, Everton og WBA eller?

Må bare også legge til hvor mye jeg hater nordmenn kommentere engelsk fotball, det høres så gruuuusomt ut. "YUNAITED". Wæh. Mye kulere med engelskmenn, hele språket og intonasjonen passer som hånd i hanske for EPL.

Enig. Jeg så kampen på ESPN i dag, med britiske kommentarer, en nytelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Seriøst, Ferguson, legg opp før du ødelegger ryktet du har bygd deg opp. Drittlei hele fyren. Lyver, bedrar, oppfører seg som et barn mot pressen, snakker piss, oppblåst og nekter å kjøpe spillere enda vi er altfor dårlig.

Patetisk.

Mulig, men det er sant. En god manager setter laget fremfor sitt eget ego. Midtbanen vår ble revet et nytt rasshøl av Barry Bannan og Hobbs. Ingen bør få holde på slik i 2 sesonger. Fælt å se på.

Få opp øyene

Lenke til kommentar

Patetisk.

Mulig, men det er sant. En god manager setter laget fremfor sitt eget ego. Midtbanen vår ble revet et nytt rasshøl av Barry Bannan og Hobbs. Ingen bør få holde på slik i 2 sesonger. Fælt å se på.

Få opp øyene

Vi har ikke oversikt over hvilke midler Ferguson har. Han har kjøpt dyre spillere før. Rooney, Veron, Keane, Ferdinand og Berbatov for å nevne noen. Han har blitt avskrevet før, og han har kommet tilbake før. Vi endte 1 poeng bak et pengedopet Chelsea i fjor. Før det hadde vi 3 på rad. Man kan ikke forvente at vi skal vinne CL eller PL hvert bidige år.

Når du har gjort alt det Ferguson har gjort for klubben fortjener man ikke å bli omtalt på den måten av egne fans. Hvis vi hadde havnet på 5. plass i fjor og lå midt på tabellen i år skulle jeg skjønt det. Men slik situasjonen er nå fortjener ikke Ferguson noe annet enn 100% tillit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...