Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Tull. Han har ikke gjort en eneste bra kamp siden da. Ingen mål og sikkert ingen assists heller. Lat og negativ holdning, det er provoserende å se på. Han har fantastiske evner, men har ikke det mentale som kreves. Endret 13. november 2010 av Geir M Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå snakker du i affekt av den elendige omgangen han akkurat har hatt. Han har hatt flere gode matcher etter Liverpool-kampen. Se litt spiller-ratings. Skal ikke legge skjul på at jeg begynner å få litt nok selv, men det bare fordi han gjør det så jævla vansklig for seg selv med den kødd-holdninga. Prestasjonene på banen har absolutt ikke vært dårlig. Kan bare komme på Drogba, Tevez og kanskje Elmander/Davies/Carrol som har bedre sessonger hittil i ligaen på spissplass. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvilken kamp har han gjort det bra i siden det? Jeg kan ikke huske noen. Riktignok har han ikke vært elendig i samtlige, men god har han vel ikke vært i noen, og elendig har han vært i flere. Mot City var han vår dårligste spiller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Frispark til United er tydeligvis oppskrytt. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Begynner å bli litt irriterende at kommentatorene blir helt i ekstase med en gang Villa får ballen på vår banehalvdel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fy faen så farlig vi lever. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Faen da Albrighton. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vurdere å hvile evra snart? Er jo helt ute for tiden... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (Tar Berbadiskusjonen etter matchen Geir) Skal jeg si hvem jeg hater? Evra. Fuck you, så jævlig han surrer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva har skjedd med Nani? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Herregud, kommentatoren blir jo helt i ekstase bare en random Villa spiller jager ball mens VDS har stålkontroll. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva har skjedd med Nani? - Blir taklet et par ganger, men får ikke frispark (pga. ryktet hans). - Er frustrert og slår til Warnock. Muligens heldig som fortsatt er på banen. - Pga. frustrasjonen greier han ikke å få i gang spillet ordentlig. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Mike Dean er i gang. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvor mange frispark har Nani skutt på rad uten å score? Han har gode innlegg, men skuddene er jo som å gi bort ballen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 NÅ ER EG DRITTLEI DULLINGA MED VILLA SPILLERENE! De gjør jo akkurat som de vil. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Fikk han ikke noe for den taklinga på Nani? så ut som han var altfor sen. Edit: nvm Endret 13. november 2010 av henrikus Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg er storfornøyd om vi greier uavgjort. Vi er jo verdensmestere på det. EDIT: vi blir faen meg kjørt over med både trailer og buss. Endret 13. november 2010 av RePaC Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For en kjip kamp. United som boikotter. 1 Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Nå må snart villa score da, slik at united våkner, det er jo eneste vei til at united skal prestere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vi blir pissa på av b-laget til Villa. Og dette laget skal liksom være utfordrer til tittelen? Lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå