Gå til innhold

Kamptråd: Aston Villa vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjansen til Berbatov var ikke så stor som folk skal ha det til; skrå vinkel og presset.

 

Ellers jævlig skuffende at Villa kjører over oss offensivt siste femten med et-par guttunger på midten. Hvis Barron har dun på balla så blir jeg overrasket!

 

E: Barron? LOL. Bannan, selvsagt. Har vært våken litt for lenge, og kun sovet 7 timer de siste 40 timene.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Der var det slutt, nå har Berba brukt opp kvoten han vant mot Liverpool. Jævla ubrukelige nisse. Dessverre er erten og Nani like fæl å se på.

 

Ikke bra nok og jeg er bitter og sint som faen på Ferguson for å ikke ha forsterket midten i sommer. Midtbanen vår taper krigen Bannan og Hoggs.

 

Vinner vi ikke dette, noe det ikke ser ut til, fortjener laget å bues ut.

Lenke til kommentar

Sjansen til Berbatov var ikke så stor som folk skal ha det til; skrå vinkel og presset.

Det er ikke bare sjansen. Han har nesten ingen involveringer i hele omgangen. Har vel ca. 2 gode involveringer totalt gjennom hele omgangen, en hodeduell han vinner og et frispark han vinner halveis inn i Villas halvdel. Ikke jobber han heller.

 

 

Ikke bra nok og jeg er bitter og sint som faen på Ferguson for å ikke ha forsterket midten i sommer. Midtbanen vår taper krigen Bannan og Hoggs.

Rett hatet ditt mot Glazer istedenfor.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Berbatov må skjerpe seg. Han har spilt som en bøtte med drit siden Liverpool-kampen.

Tull.

 

Herlig første tretti syns jeg. Fult trøkk og høy intensitet. Raske baller. Hurtig spill og bra forflyttninger i laget. Den jeg er mest overraska over er Carrick og Fletcher igjen. Carrick har blitt en ny favoritt hos meg igjen. Ser trygg og selvsikker ut. Gabby er en dick forresten. Har vunnet én fuckings duell mot kjempene (Ferdy og Vidic) og bitcher og tror han er noe. Stygg fyr.

 

En skyllebøtte i pausen er helt greit, for laget vårt er mye bedre enn Villa sitt.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...