Simenrf Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hattricket ditt mot Liverpool, Berbatov var enormt. Spesielt 2-0 målet. Men betyr ikke at du bare kan la vær å spille og bare slappe av nå, slike sjanser som det skal du sette! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Idiotisk kommentator, Brown skal ikke score på den - den er ikke lett i det hele. Idiotisk av Chicharito og sparke ballen bort der, heldig at han ikke får gult. 1 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Måtte le litt av den idiotiske kommentatoren på Tv2 BPL ja. Er det bare meg eller har vi 11 og en halv spiller på laget i dag? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Noen som har benken forresten? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hernández har virkelig ikke dagen så langt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fy faen, for en sjanse. Genialt spill av Nani og Evra, hva faen er det spillerne i feltet driver med? Ballen var jo servert på sølvfat. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Flott forsøk av Nani og Evra, synd at ingen var på ballen. Hernandez, man ser at gutten prøver.. men at ingen ting fungerer skikkelig for han i dag Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hernández har virkelig ikke dagen så langt. Han har levert til godkjent så langt. Han har gjort det 10 ganger bedre enn Berba i hvert fall. Skulle hatt en assist som Berbatov bommer på. Lykkes ikke med alt han prøver på, men jobber bra. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Haha Vidic kjente den der. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Skandaløst dårlig Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hah, så ut som gutta på trenerbenken godt kunne tenke seg litt mer albuerom Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Greit at det er en spennendes match, men det er vi som skal dominere den. Takket være et godt forsvar har vi ikke fått baklengsmål. Skulle gjerne sett bedre mottak av Berba. EDIT: har alltid lurt på hvordan Berba ville gjort det som sentral offensiv midtbane. Endret 13. november 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 I sann United-ånd vinner dere dette, selvfølgelig 5 minutter på overtid. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Berbatov må skjerpe seg. Han har spilt som en bøtte med drit siden Liverpool-kampen. Endret 13. november 2010 av Geir M 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Kan ikke akkurat juble for omgangen. Jeg har lyst til å se mer sjanser. I alle fall fra United sin side. Hernández har ikke helt dagen, men som sagt over prøver han. Berba gidder ikke prøve en gang. Forsvaret, og da spesielt Vida og Rio, har gjort det bra. Endret 13. november 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Sjansen til Berbatov var ikke så stor som folk skal ha det til; skrå vinkel og presset. Ellers jævlig skuffende at Villa kjører over oss offensivt siste femten med et-par guttunger på midten. Hvis Barron har dun på balla så blir jeg overrasket! E: Barron? LOL. Bannan, selvsagt. Har vært våken litt for lenge, og kun sovet 7 timer de siste 40 timene. Endret 13. november 2010 av NightKeeper Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Der var det slutt, nå har Berba brukt opp kvoten han vant mot Liverpool. Jævla ubrukelige nisse. Dessverre er erten og Nani like fæl å se på. Ikke bra nok og jeg er bitter og sint som faen på Ferguson for å ikke ha forsterket midten i sommer. Midtbanen vår taper krigen Bannan og Hoggs. Vinner vi ikke dette, noe det ikke ser ut til, fortjener laget å bues ut. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Sjansen til Berbatov var ikke så stor som folk skal ha det til; skrå vinkel og presset. Det er ikke bare sjansen. Han har nesten ingen involveringer i hele omgangen. Har vel ca. 2 gode involveringer totalt gjennom hele omgangen, en hodeduell han vinner og et frispark han vinner halveis inn i Villas halvdel. Ikke jobber han heller. Ikke bra nok og jeg er bitter og sint som faen på Ferguson for å ikke ha forsterket midten i sommer. Midtbanen vår taper krigen Bannan og Hoggs. Rett hatet ditt mot Glazer istedenfor. Endret 13. november 2010 av Geir M Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Berbatov må skjerpe seg. Han har spilt som en bøtte med drit siden Liverpool-kampen. Tull. Herlig første tretti syns jeg. Fult trøkk og høy intensitet. Raske baller. Hurtig spill og bra forflyttninger i laget. Den jeg er mest overraska over er Carrick og Fletcher igjen. Carrick har blitt en ny favoritt hos meg igjen. Ser trygg og selvsikker ut. Gabby er en dick forresten. Har vunnet én fuckings duell mot kjempene (Ferdy og Vidic) og bitcher og tror han er noe. Stygg fyr. En skyllebøtte i pausen er helt greit, for laget vårt er mye bedre enn Villa sitt. Endret 13. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skuffende omgang, men null stress. Vi har jo ligaens beste benk, så dette tar vi. Amos, Smalling, Fabio Da Silva, O'Shea, Obertan, Macheda, Gibson. Her oser det kvalitet til de grader. Nok av spillere som kan komme inn og avgjøre kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå