kandinsky Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fuck. Våkna nå. Close call. Hater Aston Villa, men har trua. Dette blir enten tap eller overbevisende seier. Ikke uavgjort. Spent på laget. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Van der Sar, Brown, Vidic, Ferdinand, Evra, Fletcher, Nani, Park, Carrick, Hernandez, Berbato Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Heeeello. 442 på bortebane. fergie er kjepphøy om dagen. Me likey Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jaaa. Nå forventer jeg at gutta er like skjerpa som mot City. Fuck, så digg lag. 4-4-2. Dere veit hva som skjer .. kakaaoo! Eneste jeg frykter er Agbonlahor. Villa uten ONeill ser ikke like sterke ut. Endret 13. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Får ikke sett kampen, kjipt. Jeg tror på dette laget: VDS Brown Rio* Vidic Evra Nani Carrick Fletcher Park Berbatov Hernandez *Håper han klarer to i uka nå, hvis ikke blir det Smalling. Spot on! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Godt tippa det der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skulle gjerne sett Obertan fremfor Park, blir for defensivt. Lukter 0-0 lang vei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hernández putter i dag, for jeg tok han ut fra FPL-laget mitt. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Skulle gjerne sett Obertan fremfor Park, blir for defensivt. Lukter 0-0 lang vei. Mot akkurat dette Villa-laget så tror jeg dette er perfekt. Park har jo faktisk vært på toppnivået sitt de 3 siste kampene. Det var bare 2 uker siden jeg ville ha han ut av klubben, så nå skal jeg rose han nå som han fortjener det. Langli kalte vel kampen hans mot WW hans karrierebeste. Ikke at jeg er enig i det, men han har blitt bedre. Endret 13. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) En kvinne i studio som faktisk har peiling. Riktig nok ikke norsk, men da har jeg sett det òg. Endret 13. november 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skulle gjerne sett Obertan fremfor Park, blir for defensivt. Lukter 0-0 lang vei. Er vel sjelden det lukter 0-0 når vi spiller 4-4-2. Tror kanskje det ville blitt for offensivt med Obertan på banen istedenfor Ji, så er egentlig glad sistnevnte starter. Han har spilt veldig bra i det siste, men Obertan erstatter han nok i løpet av 2. omgang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skulle gjerne sett Obertan fremfor Park, blir for defensivt. Lukter 0-0 lang vei. Mot akkurat dette Villa-laget så tror jeg dette er perfekt. Park har jo faktisk vært på toppnivået sitt de 3 siste kampene. Det var bare 2 uker siden jeg ville ha han ut av klubben, så nå skal jeg rose han nå som han fortjener det. Langli kalte vel kampen hans mot WW hans karrierebeste. Ikke at jeg er enig i det, men han har blitt bedre. Du har et solid poeng forsåvidt. In Fergie We Trust. Park sin beste kamp i United-trøya var Fulham borte i debutsesongen. 3-2-seier, med tre assist. Så har man jo semifinalene mot Milan i PSV-trøya. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har ikke tilgang til TV i dag. Noen mulighet for å se kampen på iPhone ? Aston Villa - Man. United på nett-tv Gratis fra Norsk Tipping, i samarbeid med TV2 Thanks Lenke til kommentar
surtei Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Var artig å høre Yorke sammenligne Hernandez med Solskjær på SKY isted.. Synes det var en fin sammenligning Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Faen at Berbatov bommer på den sjangsen! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 ELENDIG av Berbatov. Bra av erta. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kødder du Berbatov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå