Gå til innhold

Kamptråd: Aston Villa vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sjekket litt. Vi ligger an til å ta 73 poeng denne sesongen. Det er bare 81-82 og 84-85 sesongene som er litt bedre av sesongene på tidlig 80-tallet.

 

80-81 tok vi 48 poeng.

 

Kilde:

http://www.aboutmanutd.com/

 

Sannheten er vel at vi ca. ligger an til å gjøre en sesong på det jevne med de beste fra tidlig 80 tall. Vi ligger samtidig an til å gjøre vår dårligste sesong siden 90-91.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Støtter Game 100%! Hvorfor er Ferguson fredet? For å sette det litt på spissen; hvis han skyter ned halve troppen og brenner ned Old Trafford, så skal han fortsatt få lov og holde på? Særry bærry. Man må få lov å kritisere han uansett om han har skaffet tusenvis av troféer, han er ikke fredet fordetom. Og de siste sesongene har han faktisk vist at han har mistet grepet. Han gjør så mye merkelig, hjemmekampen mot Bayern forige sesong tok kaka. Han var sikkert drita full under den kampen, men det er en dårlig unnskyldning. I år mangler hele laget vilje. Alle gir faen, alle spiller dritt, Wayne Rooney må overbevises med tårer for å fortsette. Det er klart, vi ville vunnet PL med dette laget for 10 år siden. Men Ferguson henger igjen i denne tiden ennå. Man ikke bare kjøpe spillere som kanskje kan bli gode om 5 år når man har pengedopa taperklubber som Chelsea og City man skal konkurrere med. Ferguson nekter å svelge stoltheten. Ja, jeg er enig, det er utrolig kjipt. Men valget står mellom å godta det og være med å kjempe om troféer, eller å nekte å være en gjeng med tapere som United for øyeblikket er.

Lenke til kommentar

Å sparke Ferguson er det absolutt dummeste vi kan gjøre. Å ge 100 mill. til Liverpool er mye smartere

 

Og jeg tviler på at han var full og han har ikke drept noen

 

Der er vondt å høre på dere

 

Jeg ble kalt en dust for litt siden, hvis det motsatte av å være dust er å si noe sånt er jeg jævla glad for at jeg er en dust

Endret av Limbeck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og de siste sesongene har han faktisk vist at han har mistet grepet.

 

Historieløse tosk. Dette har blir sagt et titalls ganger de siste årene, Ferguson har motbevist tåpelige kritikere gang på gang.

Han gjør så mye merkelig, hjemmekampen mot Bayern forige sesong tok kaka. Han var sikkert drita full under den kampen, men det er en dårlig unnskyldning.

 

Mener du den kampen vi totalt eide helt frem til Rafael ble utvist? Kampen hvor utskjelte Gibson putta et kjempemål?

 

Man ikke bare kjøpe spillere som kanskje kan bli gode om 5 år når man har pengedopa taperklubber som Chelsea og City man skal konkurrere med.

 

Så siden "alle andre" doper seg skal vi gjøre det også?

 

Ferguson nekter å svelge stoltheten. Ja, jeg er enig, det er utrolig kjipt. Men valget står mellom å godta det og være med å kjempe om troféer, eller å nekte å være en gjeng med tapere som United for øyeblikket er.

 

United har enda ikke tapt. Og det å komme tilbake etter å ligge under 2-0 er alt annet enn taperaktig.

 

100 minuspoeng til deg! Håper det var skrevet i affekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du får se på tidspunktet innlegget var skrevet og deretter regne deg frem. Når det gjelder Bayern-kampen skulle Rafael vært tatt ut. Var jo åpenbart at han ville få rødt kort, noe som sendte oss ut av CL.

 

Så siden "alle andre" doper seg skal vi gjøre det også?

 

Er litt vanskelig å kunne gjøre det uten en rik onkel, men det er lov å bruke litt penger. Spesielt når laget ikke er godt nok. En annen idé er å faktisk se spillere før man svir av £7,000,000 på dem.

Lenke til kommentar

En annen idé er å faktisk se spillere før man svir av £7,000,000 på dem.

 

Bebe kommer til å bli stor. Han har hatt en håpløs kamp der han bokstavelig talt ble kastet inn. Utenom det har han hatt to gode kamper med mål.

 

Men man kan jo selvsagt grine over de som ikke kom til United. De som gikk til Tottenham f.eks. Men hva er vitsen?

Lenke til kommentar

Bebe kommer til å bli stor? På hvilket grunnlag baserer du den uttalelsen på? Han har ikke bevist noe i United eller andre steder i verden.

 

Det optimale er om fergie ser sine feil og blir, men samtidig må han kjøpe gode nok spillere. Hvis ikke, snakkes. Jeg ser han har kontaktet Bruce om Henderson i følge Steve selv. Om det er signeringen i vinter så klikker jeg i vinkler. Prøver han å omformere oss til Birmingha før han legger opp? Faen altså. Mediocre mediocre mediocre

 

Deprimerende

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Kan basere meg like mye på det som de som hyler og sutrer over hvor ræææv han er og hvor dårlig kjøp han er. De har akkurat like mye grunnlag som meg for deres uttalelser.

 

Du tok kanskje poenget mitt nå? ;)

 

Forøvrig Goldwing: Det må handles, det er eg såre enig med deg i :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...