Gå til innhold

Kamptråd: Aston Villa vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Latias sin skyld.

 

13.30 tv2bpl1 Lørdag. Hvis vi vinner denne, noe jeg tror vi gjør, har vi lagt gullegget. Wigan (h) Blackburn (h) Blackpool (b) Er de neste tre kampene før de innbyrdes mot Arsenal (h) og Chelsea (b) i Desember. Vinner vi de fire neste tror jeg sjansene er store for at vi topper tabellen eller ligger ápoeng med Chelsea innen den 19.12. Jeg vet at de blå har to bortekamper (Birmingham og Newcastle) samt Everton hjemme de tre neste, før de selv går inn i en meget tøff terminliste med Arsenal (b) osv i jula. Vi har nå unnagjort veldig mange kjipe bortekamper som Bolton, Sunderland, Everton, Stoke, Fulham osv, mens Chelsea har hatt mye West Ham og Wigan type oppgjør. Tenk for en drøm om Sunderland klarer U på brua og vi slår Villa. Jizzer i buksene bare av tanken. Kommer tilbake med ønskelag osv siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen ting er som å slakte seg selv.

De fleste lagene legger seg bakpå og venter på juling mot storlagene. Ergo er de med på å slakte seg selv. :tease:

 

Sånn som Rooney, når skal liksom han være tilbake?

Han reiser hjem på fredag, så er uaktuell mot Villa. Typisk at han blir kalt opp av Capello, og blir skadet mot Frankrike neste midtuke.

Lenke til kommentar

Får ikke sett kampen, kjipt. Jeg tror på dette laget:

 

VDS

Brown Rio* Vidic Evra

Nani Carrick Fletcher Park

Berbatov Hernandez

 

*Håper han klarer to i uka nå, hvis ikke blir det Smalling.

 

Regner med Evra står over denne siden han måtte ut med skade sist, men håper selvfølgelig at han starter. Ellers blir det nok Brown på høyreback og forhåpentligvis Ferdinand og Vidic i midten.

 

I fjorårets sesong spilte vi 4-5-1/4-3-3 i begge oppgjørene mot Villa i ligaen, tapte 1-0 på OT og klarte 1-1 på Villa Park. Mens i finalen spilte vi med to spisser fra start og da vant vi, så kanskje bør vi fortsette med to spisser?

 

Jeg frykter det blir 4-5-1/4-3-3 i morgen med Berbatov som enslig spiss, men håper virkelig Berbatov får selskap av Chicharito fra start. Michael Carrick og Darren Fletcher er rimelig bankers sentralt på midtbanen med Nani og Park på hver sin kant, om ikke Giggs er tilbake.

 

Det begynner å bli en stund siden vi så Gibson, så tviler ikke på at han blir "overraskelsen" på lørdag. Jeg tipper vi får se denne startelleveren i morgen;

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - Edwin van der Sar - - - - - - - -

 

Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - John O'Shea

 

Ji-Sung Park - Darren Fletcher - Michael Carrick - Darron Gibson - Luís Nani

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Dimitar Berbatov

 

Giggs, Chicharito og Anderson kommer inn i løpet av andre omgangen. Typisk at Agbonlahor akkurat er tilbake fra skade, men han er kanskje ikke i form til å starte denne.

Endret av Magiii
Lenke til kommentar

Gibson? Fyren kan holde seg så langt unna en fotballbane som overhodet mulig. Tragisk om vi starter med han borte mot AV.

 

VDS

Brown - Rio - Vida - O'Shea

Nani - Carrick - Fletcher - Park

Berba - Chicha

 

 

Friedel

L Young - Dunne - Collins, Warnock

Albrighton - Clark - Bannan - Downing - A Young

Agbonlahor

 

Carlos Cuellar, Habib Beye, Stiliyan Petrov, Nigel Reo-Coker, John Carew, Emile Heskey, Steve Sidwell og Fabian Delph er ute. Gabby Agbonlahor fikk noen minutter på onsdag, så kommer sikkert til å starte. Dette er muligens det letteste Villa-laget vi har møtt på et par sesonger. Likevel føler jeg at vi kommer til å rote bort to poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...