Slompefisk Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Heisann, skal lage et radioprogram i anledning PTF. Så leter jeg etter musikkredigerings program som virker bra til å sette sammen forskjellige sanger(For de meste Rock). Men er vanskelig å lete igjennom alle programmene som finnes der ute. Hovedhensikten er å kunne mikse forskjellige sanger sammen til intro/outroer som skal brukes under i programmet og for å sette sammen alt til slutt. Gjerne ikke for avansert Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er selv strålende fornøyd med Cubase. Sjekk ut Cakewalk Sonar også. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 For bare å editere lyd, funker audacity utmerket, gratis er det også Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 For bare å editere lyd, funker audacity utmerket, gratis er det også Virker til det enkleste ja, men har litt for lite funksjoner til det jeg tenker på. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hva slags funksjoner er det du er ute etter da? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Kan ikke så mye navn på efekter, bare bruke dem : p Men ivertfall, det å blande flere sanger, legge til effekter som lager forsinkelser og senker tempo på vise parti å dra opp igjen, lage overganger som ikke merkes stort at det byttes sang. + mer kommer på flest ting når jeg lærer meg nye program å ser hva de tilbyr Uansett fikk ikke til disse tingene så bra i audiocity. men for alt jeg vet så kan det hende det kan gjøres likså bra i audiocity uten at jeg fant det ut på noen bra måte? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 det å blande flere sanger, legge til effekter som lager forsinkelser og senker tempo på vise parti å dra opp igjen, lage overganger som ikke merkes stort at det byttes sang. Abelton Live er perfekt til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå